ریتم عمودی

ریتم عمودی

تاریخ : شنبه 29 شهریور 1399 زمان : 11:13 | بازدید : 83
نویسنده : pishro | نظرات (0)

 

تاریخچه آب و هوا را به عنوان موردی در نظر بگیرید. در اینجا می توانید متن را روی تصویری مشاهده کنید که از پس زمینه کشیده شده است. حتی اگر سایه ای وجود نداشته باشد ، کپشن به طور طبیعی جلو می آید. معامله این است که تیم با مهارت با خانواده قلم بازی کرده است و فرم حروف را با ظاهری واضح و واضح و اندازه قلم را فراهم می کند که همچنین به هدر کمک می کند تا از پس زمینه برجسته شود.

 

13. ریتم عمودی

عکس های ریتم عمودی

متن را روی تصویر قرار دهید

گاهی اوقات تنها کاری که می توانید برای ایجاد یک شاهکار با قرار دادن متن روی تصویر انجام دهید این است که مسیر سنتی را کنار بگذارید و برخی از ترفندهای خیالی را انتخاب کنید. راه های زیادی برای خارج شدن از مسیر ضرب و شتم وجود دارد. با این حال ، یکی از کم اهمیت ترین و آسان تر شدن آن ، استفاده از ریتم عمودی است.

 

ریتم عمودی در چند سال گذشته کاملاً محبوب بود. اگرچه جریان اصلی بدون شک کمی خنک شده است ، اما با این وجود از آن استقبال گرمی می شود. به نظر می رسد که مخاطبان آنلاین آمادگی آن را ندارند. این راه حل فضای خلاقیت زیادی به ما می دهد و مطمئناً پروژه هایی با رنگی شگفت انگیز از فرهنگ های مرموز آسیای شرقی فراهم می کند.

 

هنگام اجرای آن می توانید از سه الگوی اصلی پیروی کنید. اول ، شما می توانید به معنای واقعی کلمه از حروف عمودی برای تقلید از زیبایی شناسی الهام گرفته از سیستم نوشتاری سنتی ژاپنی استفاده کنید. فقط جهت جریان خواندن را تغییر دهید ، آن را از بالا به پایین و سپس از چپ به راست ایجاد کنید.

 

دوم ، می توانید مانند چرخش تایپوگرافی روی عکس 90 درجه ، مانند مورد پیشنهاد پارک 2020 ، یک زاویه کپشن را بپیچانید. توجه داشته باشید تیم پشتی وب سایت از ریتم عمودی نه تنها برای عنوان بلکه برای برخی از عناصر کاربردی که به آنها اجازه می دهد هماهنگی واقعی را در طراحی ایجاد کنند استفاده کرده است.

 

سرانجام ، می توانید به جریان خواندن افقی معمول با متن روی تصویر پایبند باشید ، اما آن را به کلمات تقسیم کرده و در ستون قرار دهید. با این روش ، کاربران را در هنگام خواندن از پیچش های غیرمنتظره نجات می دهید ، اما با این وجود ذوق بی نظیری به آنها اضافه می کنید. Le Clercq Associes را در نظر بگیرید تا ببینید چطور از تایپوگرافی روی عکس استفاده کرده اند. به لطف سازماندهی ستون و لمس عمودی ، راه حل فوق العاده به نظر می رسد.

 

14. جلوه های پویا

ما ده نکته خوب در مورد نحوه طراحی با تایپوگرافی بر روی عکس با استفاده از برخی از رویکردهای ایستا ارائه کرده ایم. با این وجود ، باید کمی مرزها را جلو برد و از تکنیک های مدرن بیشترین بهره را برد.

 

اگر می خواهید متن را روی تصویر وب سایت خود قرار دهید ، وقت آن است که از برخی ایده های مبتکرانه بهره مند شوید. بیشتر از این ، حوزه طراحی وب شما را به این کار ترغیب می کند تا با اجرای مداوم چیزهای عجیب در این زمینه ، این کار را انجام دهید. بیایید چندین روش باورنکردنی و در عین حال آزمایش شده با زمان با استفاده از راه حل های پویا را با استفاده از یک تصویر در نظر بگیریم.

 

15. ادویه را با جلوه Parallax جلوه دهید

تصویر جلوه اختلاف منظر

اثر پارالاکس یکی از آن تکنیک هایی است که علی رغم اینکه از دیرباز در کنار ما بود ، اما به راحتی آن فاکتور واو مطلوب را تولید می کند. زنده کردن آن نسبتاً آسان است. بنابراین ، مواردی وجود داشت که به شدت مورد استفاده قرار می گرفت. با این حال ، این زمان ها گذشته است و امروزه اثر اختلاف منظر یکی از دارایی های قابل اعتماد در مجموعه ابزار توسعه دهنده است که ممکن است هر طرحی را تازه کند.

 

ویژگی اصلی اثر اختلاف منظر این است که با ایجاد یک توهم از عمق ، حس زیبایی از بعد سه بعدی را به یک طراحی می بخشد.

 

در واقع ، اثر اختلاف منظر مربوط به ایجاد عناصر صحنه با سرعت های مختلف است. به عنوان یک قاعده ، پس زمینه ثابت است یا با کمترین سرعت حرکت می کند ، در حالی که عناصر در پیش زمینه سریعتر حرکت می کنند ، اما هنوز هم ، سرعت هرکدام متفاوت است. بنابراین ، تمام جنبه های صحنه دوز توجه بیننده را به خود اختصاص می دهند.

 

Firewatch کمپو سانتو را در نظر بگیرید. این تیم با استفاده از نه یک یا دو بلکه شش لایه از تصاویر ، کاملاً چشمگیر بوده است. در نتیجه ، می توانید از مناظر زیبا با تغییر طرح بندی که متن بر روی تصویر به طور طبیعی موقعیت مرکزی را اشغال می کند ، لذت ببرید.

 

16- قوانین دیدگاه را اجرا کنید

قوانین چشم انداز را اجرا کنید

همراه با اثر اختلاف منظر ، یک روش ساده و در عین حال موثر دیگر نیز برای ایجاد توهم عمق وجود دارد - یعنی استفاده از قواعد دیدگاه. در حالی که ترفند قبلی برای پیدایش زیبایی خود به پیمایش نیاز دارد ، اما این حرکت فقط به حرکت منظم از مکان نما ماوس نیاز دارد. و این حرکات می توانند در هر نقطه از صفحه انجام شوند.

 

بنابراین ، از آنجا که کاربران مجبور نیستند اقدامات بیشتری انجام دهند تا اثر را ببینند ، بسیار مفیدتر است. تنها کاری که آنها باید انجام دهند این است که فقط مکان نما را به همراه صفحه حرکت دهند و این همیشه اتفاق می افتد.

 

این روش باعث می شود تا تایپوگرافی روی عکس با انحراف در لبه های آن و کمی چرخش صفحه به سمت موقعیت مکان نما ماوس چرخانده شود.

 

TEDx ToughlaqRd را به عنوان یک نمونه نماینده رویکرد موفقیت پذیر در نظر بگیرید. در اینجا تیم با ایده حتی جلوتر رفته است. معامله این است که آنها عنوان را به چندین لایه تقسیم کرده اند تا بر روی قسمت مرکزی تأکید کنند. به حرکت کل بلوک محتوا توجه کنید: بسیار صاف و بی نقص است

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش