گرایش های طراحی وب

گرایش های طراحی وب

تاریخ : شنبه 29 شهریور 1399 زمان : 11:13 | بازدید : 100
نویسنده : pishro | نظرات (0)

 

ما در حال حاضر شروع به دیدن برخی از عناصر طراحی کرده ایم که در سال 2020 داغ خواهند شد (و شاید فراتر از آن). بیشتر این موضوعات پرطرفدار طراحی وب ، ادامه مواردی است که در پروژه های طراحی ایجاد شده اند - شیب بیشتر ، تایپوگرافی قانون شکن ، و مینیمالیسم فراوان.

 

اما روندهایی نیز وجود دارند که در حال ظهور هستند ، از جمله طرح هایی که دارای "حالت های تاریک" ، رابط های بیشتری با عناصر صوتی و فشار زیادی برای تصاویر و عناصر سه بعدی هستند.

 

درباره روندهای قبلی بیشتر بخوانید:

 

همچنین ، توصیه می کنیم روند طراحی ایمیل را برای سال 2020 بخوانید.

 

در اینجا نگاهی به طراحی وب و روند رابط کاربری برای سال 2020 می اندازیم. (اطمینان حاصل کنید که هر وب سایت را کلیک کرده و بررسی کنید تا بهترین احساس در مورد این روند را داشته باشید.)

 

ایمیل ساز قالب آنلاین

با کارت پستال می توانید بدون مهارت برنامه نویسی به صورت آنلاین الگوهای ایمیل را ایجاد و ویرایش کنید! شامل بیش از 100 جز components برای کمک به شما در ایجاد الگوهای ایمیل سفارشی سریعتر از گذشته.

 

فهرست مطالب پنهان

طراحی وب و روند UI برای دنبال کردن در سال 2020

مینیمالیسم + فضای سفید

طراحی "حالت تاریک"

شکستن قوانین تایپوگرافی

تصاویر هنری

تلفیق تصویرگری و واقع گرایی

انیمیشن مایع

3D همه چیز

تجربیات کاربر صوتی

لایه هایی که با هم همپوشانی دارند

شیب های تغییر رنگ

پیمایش ساده

طراحی وب و روند UI برای دنبال کردن در سال 2020

مینیمالیسم + فضای سفید

11 روند برتر طراحی وب و رابط کاربری برای سال 2020

روند طراحی وب 2020

مینیمالیسم یکی از آن گرایش های کلاسیک طراحی است که فقط ادامه می یابد. (می توانید آن را Energizer Bunny از گرایش های طراحی بنامید.)

 

بهترین نکته در مورد این روند طراحی این است که اگرچه همچنان قوی باقی بماند ، اما به تکامل خود ادامه می دهد. مینیمالیسم در سال 2020 با فضای وسیعی از فضای سفید مشخص شده است. و نه همیشه در مکانی که انتظار دارید.

 

در حالی که Whiteboard سبک مینیمالیستی کلاسیک تری دارد - شاید حتی مینیمالیستی Uber - Soldo از مینیمالیسم جدید به زیبایی استفاده می کند. عکس ساده تقریباً سفید است و روی پس زمینه سفید با فضای سفید نامتقارن قرار دارد تا به شما کمک کند کاربران را از طریق محتوا پایین بکشد.

 

هر دو مثال نشان می دهد که چرا مینیمالیسم کار می کند: ظریف ، زیبا و قابل درک هستند (باعث می شود بسیار قابل استفاده باشند).

 

طراحی "حالت تاریک"

روند "حالت تاریک" در طراحی

طراحی حالت تاریک

با توجه به اینکه بسیاری از کاربران "حالت تاریک" را در برنامه ها و مواردی مانند ایمیل انتخاب می کنند ، جای تعجب نیست که وب سایت های بیشتری نیز طرح هایی با زیبایی تاریک ایجاد می کنند. (کاربران گفته اند که می خواهند و از آن استفاده می کنند ، بنابراین طراحان تحویل می دهند.)

 

آنچه باعث زیبایی این طرح های حالت تاریک می شود - و احتمالاً دلیل روند آن - این است که رابط های تاریک با عناصر برجسته روشن و تایپوگرافی آسان خوانده می شوند تا اطمینان حاصل شود که طراحی قابل خواندن است.

 

CanneSeries این کار را با رنگ های لهجه تقریباً نئونی و انیمیشن با حروف برجسته انجام می دهد ، در حالی که Davenport از حروف سفید و یک رنگ طلای زیبا برای فراخوانی اقدام و سایر عناصر قابل کلیک استفاده می کند.

 

شکستن قوانین تایپوگرافی

شکستن قوانین تایپوگرافی

تایپوگرافی در سال 2020

این سالی است که طراحان در تلاشند همه قوانین سنتی تایپوگرافی را نقض کنند. (چرا کمی عصیان نمی کنیم؟)

 

با سازندگان آنلاین ما وب سایت ایجاد کنید

با برنامه راه اندازی و اسلایدها می توانید وب سایت های نامحدودی را با استفاده از ویرایشگر وب سایت آنلاین که شامل عناصر ، الگوها و تم های آماده و کدگذاری شده است ، ایجاد کنید.

 

 

نکته کلیدی در استفاده از این روند طراحی این است که حتی در هنگام شکستن قوانین نوع - فاصله فرد ، اندازه یا حتی فاصله یا شکست خطوط - کاربر هنوز هم باید آنچه شما می خواهید بگویید. معمولاً تایپوگرافی در این سبک بیشتر یک عنصر هنری است و کمتر اطلاعاتی است.

 

J Powers Events قوانینی را به شکلی نقض می کند که خوانایی را با یک عنوان اصلی که به فضای پس زمینه و یک تصویر پیش زمینه می گذرد ، آسیب نرساند. آنچه در اینجا بسیار جالب است این است که نوع با قرار دادن رنگ تغییر می کند و یک اثر لایه ایجاد می کند. در این طرح همچنین از یک عنصر متن گرد بین عناصر پس زمینه برای اتصال فضاها استفاده شده است.

 

Makers & Dreamers تایپوگرافی را ورق می زند ، گپ می زند ، و پیچ و تاب می زند به گونه ای که فکر نمی کنید امتحان کنید. به لطف انتخاب های ساده کار و یک طراحی کلی تمیز ، کلمات هنوز به نوعی قابل خواندن هستند و طرح کنار هم قرار می گیرد.

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش