طراحی سایت - مطالب ارسال شده توسط admin

۵ نکته مهم قبل از سئو سایت

تاریخ : شنبه 09 اسفند 1399 زمان : 16:16 | بازدید : 38
نویسنده : pishro | لینک ثابت | نظرات (1)

 

چرا طراحی سایت با وردپرس یک انتخاب مناسب است؟ | وب رمز

سایت شما می بایست بستر های سئو و بهینه سازی سایت برای گوگل را داشته باشید. سایت هایی که قابلیت های اولیه برای سئو سایت را نداشته باشند به سختی می توانند جایگاه مناسبی را در رقابت بهینه سازی وب سایت بدست بیاورند. برای بررسی این موضوع می بایست با یک کارشناس مشاور سئو مذاکره کنید. اما برای آشنایی ابتدایی شما به ۵ ویژگی که شما می توانید برای وب سایت خود چک کنید اشاره می کنم:

 

 

ویژگی اول: نوع طراحی سایت

همانطور که می دانید در طراحی سایت ما دو نوع وب سایت استاتیک و داینامیک داریم. سایت های استاتیک امکان به روزرسانی ندارند و تعداد صفحات آنها محدود می باشد. در مقابل سایت های داینامیک می توانند توسط شما به روز شوند و نامحدود صفحه و منو داشته باشند. سایت هایی که استاتیک باشند به دلیل عدم به روزرسانی به سختی می توانند در رقابت سئو سایت کلمات پر رقابت موفق شوند.

در صورتی که سایت شما قابلیت به روز رسانی توسط شما را ندارد و امکان افزودن مقاله، تصویر و … را به محتوای وب سایت ندارید مشاور سئو پیشنهاد می کند یا از سئو سایت منصرف شوید و یا برای سفارش طراحی سایت جدید اقدام کنید.

 

ویژگی دوم: طراحی سایت ریسپانسیو

از سال ۲۰۱۴ گول رسما اعلام کرد که سایت هایی که قابلیت ریسپانسیو را داشته باشند در صدر جستجو ها نسبت به رقبا نمایش داده می شوند. ریسپانسیو به زبان فارسی یعنی واکنش گرا بودن. سایت ریسپانسیو یعنی سایتی که نسبت به ابعاد صفحه نمایش کاربر واکنش نشان می دهد و به صورت هوشمندانه ابعاد نمایشی خود را تغییر می دهد. اگر یک وب سایت ریسپانسیو را در لپ تاپ، تبلت و گوشی چک کنید به راحتی متوجه این موضوع می شوید که متناسب با شرایط ابعاد نمایشی خود را تغییر می دهد. مشاور سئو اکیدا پیشنهاد می کند در صورتی که سایت شما قابلیت ریسپانسیو را ندارد سریعا برای طراحی سایت ریسپانسیو اقدام کنید.

 

ویژگی سوم : قابلیت تعریف عنوان (title)

یکی از نکات مهم در سئو سایت، تعریف عناوین صفحات می باشد. در سایت های داینامیک هوشمند، قسمتی برای تعریف عنوان صفحات در اچ تی ام ال به صورت زیر انجام می شود:

<html>

<head>

<title> متن عنوان صفحه </title>

.

.

</head>

<body>

.

.

.

</body>

</html>

البته سایت های داینامیک و پویا نیازی به کدنویسی به مانند مثال بالا را ندارند و در قسمت تعبیه شده عنوان صفحات توسط سئوکار درج می شود. معمولا اکثر سایت های داینامیکی که از مدیریت محتوای اپن سورس مانند جوملا، وردپرس و … استفاده می کنند این امکان را به صورت کامل دارا می باشند.

 

 

ویژگی چهارم: قابلیت تعریف تگ توضیحات صفحه (description)

هر صفحه وب سایت برای شناسایی مختصر خود به ربات های موتور جستجو از تگ توضیحات (description) استفاده می کند. گوگل معمولا از همین محتوا برای نمایش توضیحات مختصر خود در نمایش نتایج استفاده می کند.

<html><head>

<title> آموزش سئو سایت </title>

<meta name=”description” content=” مرجع آموزش سئو سایت جهت بهینه سازی سایت OSEO.ir ”>
</head>
<body>

 

 

ویژگی پنجم: قابلیت نقشه سایت صفحات (site map)

نقشه سایت Sitemap یک فایل متنی است که با پسوند XML ذخیره می شود و در آن، آدرس صفحات وب سایت به موتور جستجو معرفی می شود. داشتن نقشه سایت برای هر وب سایتی ضروری است و این فایل جزو یکی از اصلی ترین و مهمترین فاکتورهای سئو سایت است که از طرف گوگل تایید شده است.

نقشه سایت، به موتورهای جستجو اعلام می کنید که چه مطالبی در وب سایت وجود دارد و دارای چه آدرس هایی (URL) می باشند. با نقشه سایت ربات های موتورهای جستجو مانند گوگل سریع تر از تغییرات وب سایت شما آگاه می شوند. مثلا متوجه می شوند که چه مطالب جدیدی در سایت منتشر شده و یا چه مطالبی تغییر کرده اند. نقشه سایت در سریع ایندکس شدن صفحات سایت در نتایج موتورهای جستجو و همچنین سئو سایت کمک زیادی می کند.

با توجه به اینکه همانطور که گفته شد سایت های داینامیک نامحدود صفحه دارند، نقشه سایت به صورت خودکار و بدون نیاز به اقدام خاصی توسط مدیر وب سایت، تمامی صفحات شما را به گوگل معرفی می کنند و این موضوع یکی از نکات کلیدی است که اگر وب سایت شما این امکان را نداشته باشد ، قبل از سئو بایستی برای آن فکری کرد.

۵ نکته مهم قبل از سئو سایت

مشاور سئو و ۳ وظیفه اصلی

تاریخ : شنبه 09 اسفند 1399 زمان : 16:15 | بازدید : 41
نویسنده : pishro | لینک ثابت | نظرات (0)

شرکت طراحی سایت , طراحی وب سایت | شرکت طراحی سایت ایده پویا

 

سئوی سایت نیاز به تخصص و تجربه کافی دارد. بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو یک دانش علمی _ تجربی است. برای اینکه بخواهید سایتی را سئو کنید می بایست علاوه بر دانستن اصول کلی، در زمینه سئو وب سایت تجربه کافی داشت که این تجربه را می شود از مشاور سئو بدست آورد.

 

مشاور سئو سایت با تجربه تلاش می کند که با در اختیار گذاشتن تجربه سئو سایت های مختلف به شما در زمینه افزایش دانش تخصصی بهینه سازی وب سایت کمک کند. دقت داشته باشید که در کنار هر پروژه سئو وب سایت، داشتن یک مشاور سئو الزامی است.(چرا؟) ممکن است شما با حضور در دوره های آموزشی و یا مطالعه کتاب های سئو و فیلم های آموزش سئو بتوانید سئوی سایت را آموزش ببینید اما نداشتن تجربه عملی برای سئوی چندین سایت می تواند شما را در طول مسیر با مشکلاتی روبرو کند و کلا زمان رسیدن به رتبه صفحه اول گوگل را افزایش دهد. مشاور سئو در کنار انواع آموزش های سئو این مشکل را مرتفع می کند.

اما یک مشاور سئو می بایست ۳ نکته مهم را قبل از شروع به اقدام سئوی سایت با شما چک کند.

 

وظیفه اول مشاور سئو: انتخاب صحیح کلمات کلیدی سئو

انتخاب کلمات کلیدی سئو می بایست با یک استراتژی از پیش تعیین شده باشد. خیلی وقت ها کلماتی که توسط شما برای سئو انتخاب می شود، کلمات استانداردی برای سئو نیستند. به دفعات اتفاق افتاده که وقتی برای مشاور سئو به من مراجعه می شود، مدیران وب سایت کلماتی را پیشنهاد می کنند که به دید انها کلمات کلیدی برای سئوی سایت انها است. اما با تحلیل کلمات آنها متوجه شدم که هر چند کلمات فوق کلمات مهمی هستند اما کاربران کلمات دیگری را برای جستجوی در گوگل انتخاب می کنند.

شما می بایست در انتخاب کلمات کلیدی سئو، کلماتی را انتخاب کنید که بیتشرین تعداد جستجو توسط کاربران و کمترین رقابت در میان وب سای های همکارتان را داشته باشند. در صورتی که بتوانید توسط مشاور سئو مناسب کلمات صحیح را برای بهینه سازی وب سایت انتخاب کنید در سه موضوع هزینه سئو ، زمان رسیدن به صفحه اول گوگل و رسیدن به مشتریان باقوه واقعی می توانید تا حد بسیار زیادی صرفه جویی کنید. پس مشاور سئو را بسیار جدی بگیرید.

 

 

وظیفه دوم مشاور سئو: بررسی و تحلیل طراحی وب سایت

شما می خواهید سئو سایت را بر روی وب سایت خود پیاده سازی کنید. اگر وب سایت شما استاندارد های لازم را برای سئو نداشته باشد، سرمایه گذاری شما مانند سرمایه گذاری بر روی بر روی فروش یخ در یک روز گرم تابستان هست! شاید در ابتدا شرایط خوبی از افزایش رتبه گوگل داشته باشید اما به تدریج خواهید دید که پس از مدتی از لیست صفحات اول گوگل حذف خواهید شد.

کارشناسی شدن یک وب سایت جهت بهینه سازی سئو نکته حائز اهمیتی است که نباید از غافل بود. بررسی نوع وب سایت (داینامیک یا استاتیک)، ترتیب چیدمان منو ها، نوع چیدمان صفحات، رعایت استاندارهای طراحی سایت، بررسی نوع مسیردهی صفحات وب سایت، بررسی افزونه های تاثیر گذار در سئو و …. همه از نکات بسیار مهمی است که بایست توسط مشاور سئو سایت برای شما در نظر گرفته شود.

 

وظیفه سوم مشاور سئو: اصول مهندسی بازاریابی اینترنتی

داشتن یک استراتژی برای سئو سایت از نکات کلیدی است. ما در گوگل بایست بهترین صفحات خود را در درجه اولویت بالایی از سئو قرار دهیم تا به هدف افزایش فروش از وب سایت دست پیدا کنیم. یکی از صفحات کلیدی صفحات فرود وب سایت هستند. صفحاتی که سعی می شود در آنها اطلاعات مخاطبین به شکل صحیح جمع آوری شوند.

اگر شما استراتژی سئوی خوبی نداشته باشید نمی توانید به افزایش فروش وب سایت هر چند در رتبه های خوبی در جستجوی گوگل ظاهر شده باشید امید داشته باشید. مشاور سئو با تسط به اصول مهندسی بازاریابی اینترنتی و با برسی صفحات مهم وب سایت، به شما برای افزایش فروش از طریق سئو سایت کمک می کند.

سئو سایت وردپرس ، سئو سایت شرکتی ، سئو سایت فروشگاهی از دیگر مقالات ما هستند که با مطالعه آنها به راحتی میتواند نوع سایت خود را مشخص کرده و سئو را انجام دهید.

 

مشاور سئو و ۳ وظیفه اصلی

قیمت طراحی سایت من چقدر است؟

تاریخ : شنبه 09 اسفند 1399 زمان : 16:15 | بازدید : 42
نویسنده : pishro | لینک ثابت | نظرات (0)

 

 

مترجم برتر

قیمت طراحی سایت یکی از دغدغه های مشتریان سفارش طراحی سایت است. شاید با افراد و شرکت های مختلفی برای استعلام قیمت طراحی سایت تماس گرفته و یا آگهی های تبلیغاتی زیادی در این موضوع دیده باشید.

آنچه که مسلم است در یک جستجوی ساده با تفاوت قیمت قابل توجه طراحان سایت روبرو شده یا خواهید شد. در این مطلب می خواهیم مواردی را برای شما مطرح کنیم که بهتر بتوانید تعرفه طراحی سایت مناسب خود را برآوردکنید.

 

۱. نوع سایت شما

باید در مرحله اول مشخص کنید که چه نوع سایتی می خواهید؟! سایت ها به طور کلی به دو دسته تقسیم بندی می شوند:

به طور خلاصه:

  • سایت استاتیک: سایتی است متشکل از چند صفحه وب ایستا که برای به روز رسانی آن می بایست دانش برنامه نویسی سایت را داشته باشید. در حال حاضر سفارش اینگونه سایت ها رو به کاهش است.
  • سایت داینامیک(پویا): سایتی است با صفحه و منویی نامحدود که برای به روز رسانی و مدیریت آن نیاز به دانش تخصصی طراحی سایت ندارید. در حال حاضر سفارش اینگونه سایت ها رو به افزایش است.

(البته در کنار دو نوع سایت فوق، سایت های فول فلش هم می باشند که دیگر طرفدار نداشته و می شود گفت که منسوخ شده اند.)

با توجه به توضیحات آمده قیمت سایت های استاتیک ارزان می باشد و قیمت سایت های داینامیک بر اساس امکانات مورد نیاز شما متفاوت می باشد و قیمت واحدی را نمی توان برای آن مشخص کرد.

پیشنهاد می کنیم :

حتما با نوشتن اهداف خود از وب سایت، نوع سایت خود را از همان ابتدا مشخص کنید.

 

۲. امکانات سایت:

اگر سایت شما چه امکاناتی داشته باشد ایده آل های شما برآورده شده است؟ مثلا می خواهید برای شرکت خود یک سایت سه زبانه (فارسی ، انگلیسی و عربی) سفارش دهید که امکان پرداخت آنلاین برای کاربران ایرانی داشته باشد که سیستم عضویت آن متصل به سامانه پیامک بوده و اصول اولیه سئو در آن دیده شده باشد و …

دقیقا هر آنچه که می خواهید را واضح بیان کنید. (چرا؟) در حقیقت آنچه که تعیین کننده قیمت نهایی سایت شما می باشد امکانات سایت شماست.

 

پیشنهاد مهم کلیدی:

برای استعلام قیمت طراحی سایت حتما انتظارات خود را به صورت واضح و شفاف بر روی یک کاغذ یادداشت کنید و از کلی گویی خودداری کنید. سپس برگه مربوطه را در اختیار طراح سایت قرار دهید. با این شرایط می توانید قیمت خود را در یک چهارچوب مشخص ساده تر تعیین کنید.

 

۳. نوع خدمات طراحی سایت

تا به این جای کار اگر موارد پیشنهادی را صحیح رعایت کرده باشید می بایست با قیمت های واحدی در استعلام قیمت خود مواجه شوید. آنچه که در این بخش گفته می شود در حقیقت همان نکته ای است که تفاوت قیمت ها را موجب می شود!

برخی از طراحان سایت بر اساس نوع کیفیت، خدمات، برند بودن، شخصی و یا شرکتی بودن فعالیت و … قیمت های متفاوتی از همدیگر ارائه می دهند.

 

یک راه حل ساده

سعی کنید موارد زیر را در صورت داشتن اولویت برای شما، برای هر شرکتی جداگانه بررسی کنید:

  • شخصی یا شرکتی بودن طراح سایت
  • داشتن محل مناسبی برای مراجعه حضوری
  • برند بودن شرکت یا فرد طراح سایت
  • داشتن مشتریان برندهای مهم
  • نوع پاسخگویی به سوالات شما
  • نحوه پشتیبانی طراح سایت
  • رضایت مندی مشتریان گذشته آنها
  • کیفیت سایت های مشتریان طراح سایت

حال می توانید به سادگی شرکت طراحی سایت مورد پسند خود را پیدا کنید.

 

 

قیمت طراحی سایت من چقدر است؟

هاست چیست؟

تاریخ : شنبه 09 اسفند 1399 زمان : 16:14 | بازدید : 44
نویسنده : pishro | لینک ثابت | نظرات (0)

 

طراحی سایت | طراحی سایت تهران | طراحی وب سایت تهران | سئو سایت | سه سوت وب

 

هاست چیست ؟ برای سفارش سایت شما می بایست هاست تهیه کنید. خب اکنون این سوال پیش می آید که هاست چیست ؟ هاست میزان فضایی است که اطلاعات سایت شما مانند کدهای برنامه نویسی، بانک اطلاعاتی سایت، عکس ها، فیلم ها و … در آن قرار می گیرد. در کل دو نوع هاست وجود دارد:

  • هاست ویندوز
  • هاست لینوکس

 

هاست چیست ؟ (هاست ویندوز)

هاست ویندوز از زبانهای ASP و ASP.NET و از بانک اطلاعاتی SQL Server پشتیبانی می کند که صاحب امتیاز آن شرکت مایکروسافت است. ASP تنها در سرورهای ویندوز قابل اجرا می باشد و لینوکس این زبانها را پشتیبانی نمی کند. وب سرور ویندوز IIS می باشد. سیستم عامل های ویندوز معمولاً گرانتر از سیستم عامل های لینوکس هستند، چراکه سیستم عامل های ویندوز open source نمی باشند و استفاده از آنها مستلزم خرید لیسانس (license) ویندوز سرور از مایکروسافت می باشد، ضمن اینکه معمولاً سرورهای ویندوز قابلیت بیشتری دارند و پشتیبانی از محصولات Microsoft بر روی این وب سرورها یک حسن محسوب می شود .

هاست چیست ؟(هاست لینوکس)

هاست لینوکس از زبانهای Perl , Python , PHP و CGI و بانک اطلاعاتی My SQL پشتیبانی می کند. زبانهای PHP در برخی از سرورهای ویندوز قابل اجرا هستند، اما PHP نصب شده بر روی سرور ویندوز در برخی موارد مشکلاتی را به وجود می آورد و تعدادی از دستورات آن تفاوت دارد. وب سرور لینوکس Apache می باشد. سیستم عامل لینوکس open source و رایگان می باشد و برای استفاده از آن نیازی به پرداخت حق لیسانس نیست. سیستم عامل لینوکس معمولاً دارای ثبات و امنیت بیشتری نسبت به سرورهای ویندوز هستند و کمتر در معرض تهدید قرار می گیرند.

برای انتخاب یکی از انواع هاست ویندوز و لینوکس باید ابتدا نیاز و درخواست کاربر از وب سایت بررسی شود، سپس با توجه به زبان برنامه نویسی طراحی سایت، سیستم عامل انتخاب شود. درصورتیکه برای طراحی وب سایت از سیستم های مدیریت محتوا (CMS) استفاده شود، ابتدا می بایست مشخصات مورد نیاز CMS با دقت بررسی و با توجه به آن سیستم عامل انتخاب شود.

نکته مهم در انتخاب هاست:

برای استفاده از هر یک از دو سیستم عامل ویندوز و لینوکس نیازی نیست که کار با آن را یاد گرفت، برخی از کاربران به اشتباه تصور می کنند برای استفاده از سیستم عامل لینوکس می بایست بر روی کامپیوترهای شخصی خود، سیستم عامل لینوکس نصب کنند. این فرضیه اشتباه است و در واقع برای کار با هر دو سیستم عامل ویندوز و لینوکس از یک واسط مدیریتی به نام کنترل پنل استفاده خواهد شد.

کنترل پنل های پلسک (Plesk)، هلم (Helm) ،وب سایت پنل (websitepanel ) و هاستینگ کنترولر (Hosting Controller) برای ویندوز و کنترل پنل های سی پنل (Cpanel)، دایرکت ادمین (DirectAdmin)، پلسک (Plesk) و کلوکزو (Kloxo) برای لینوکس استفاده می شود.

 

۱۰ شرکت برتر هاستینگ 

10 شرکت برتر هاستینگ | هاست چیست

 

تا الان با مفهوم هاست چیست آشنا شدید. ( اگر علاقمند باشید می توانید مقاله سئو چیست را نیز بخوانید) حال شرکت های برتر هاستینگ کدام اند؟ شرکت های هاستینگ بسیاری در ایران فعالیت می کنند که خدمات مناسبی به مشتریان ارائه می دهند. اما در ادامه ۱۰ شرکت برتر هاستینگ را به شما معرفی می کنیم. این شرکت ها از نظر قیمت، تنوع خدمات، پشتیبانی،امنیت، دارا بودن سرورهای قدرتمند، کیفیت و سابقه فعالیت در رده خوبی قرار دارند. شما می توانید با توجه به نوع کسب و کارتان، بهترین شرکت را انتخاب کنید.

 

ایران هاست -iranhost.com

شرکت ایران هاست یکی از بزرگترین شرکت های هاستینگ ایران است که امکانات خوبی دارد. این شرکت با سابقه ی ۱۹ سال فعالیت و سابقه درخشان، جایگاه بسیار خوبی در بین شرکت های هاستینگ دارد.

 

ایران سرور-iranserver.com

شرکت ایران سرور نیز یکی از با سابقه ترین شرکت های امروز است که  اخیرا توانسته با تشکیل تیمی قوی نسبت به رقبای خود پیشی بگیرد. این شرکت با ثبت ۱۳۲۱۲ دامنه رتبه یک  را در لیست به دست آورد. سرور اختصاصی این شرکت در مشهد است. ایران سرور علاوه بر ارائه هاست، هاست ویژه برخی از سیستم های مدیریت محتوا مانند جوملا، وردپرس و… نیز ارائه می دهد.

 

میهن وب هاست – mihanwebhost.com

شرکت میهن وب هاست فعالیت خود را از سال ۱۳۸۹ شروع کرده است اما در این مدت زمان رشد بسیار خوبی نسبت به بقیه رقبا داشته است. این شرکت در حوزه های متفاوتی فعالیت می کند. از جمله: ارائه هاست و دامین و سروهای مجازی

 

میزبان فا – mizbanfa.net

شرکت میزبان فا جزو آن دسته از شرکت هایی است که کیفیت خوب با قیمت مناشی ارائه می کنند. این شرکت به نسبت مابقی شرکت ها تازه کارتر است اما در طول این مدت پیشرفت چشمگیری داشته است. این شرکت با سایت های وردپرسی همکاری می کند و همین موضوع موجب محبوبیت بیشتر این شرکت شده است. از دلایل دیگر محبوبیت این شرکت، تولید محتوای خوب و بازاریابی آن است که بر رتبه وب سایت آن تاثیر زیادی گذاشته است.

 

سرور پارس –pars.hosting

این شرکت در حوزه ی هاستینگ یکی از با کیفیت ترین و بهترین شرکت ها می باشد. این شرکت با توجه به امکاناتی که ارائه می دهد قیمت مناسب تری نیز دارد. سرور پارس با ارائه هاست در ایران و خارج، هاست وردچرسی، هاست دانلود و… از بهترین ها شناخته شده است.

 

پارس دیتا parsdate.com

شرکت پارس دیتا نیز با ۱۷ سال سابقه جزو قدیمی ترین شرکت ها محسوب می شود. اما با توجه به روند فعالیت این شرکت می توان به این موضوع پی برد که بازار هدف خاصی برای کاار خود دارد و گویا قصد ندارد فعالیت خود را گسترش دهد.

 

آبتین وب abtinweb.com

آبتین وب یکی از شرکت های نوپا در زمینه ی هاستیگ است که با ثبت ۳۴۳۵ دامنه توانسته است  رتبه خوبی به دست آورد. نقطه ی قوت این شرکت، قیمت مناسب آن است.

 

هاست نگار hostnegar.com

این شرکت نیز جزو بهترین شرکت های هاستینگ است. هاست نگار از کشورهای فرانسه، آلمان و ایران هاستینگ وب سایت های مشتریان را انجام می دهد. مزیت مهم این شرکت داشتن پهنای باند نامحدود است.

 

سون هاست –۷ho.st

این شرکت نیز یکی از شرکت‌هایی است که توانسته است بدون سروصدا بسیار خوب پیشرفت کند. این شرکت سرویس‌های خود را روی دیتاسنترهای داخلی و خارجی ارائه می‌کند.

 

وب رمز –webramz.com

شرکت وب رمز با سابقه ۱۴ سال فعالیت درخشلن توانسته است جزو برترین شرکت های هاستینگ ایران شود.

 

 

هاست چیست؟

آموزش تست سرعت سایت

تاریخ : شنبه 09 اسفند 1399 زمان : 16:00 | بازدید : 42
نویسنده : pishro | لینک ثابت | نظرات (0)

 

مترجم برتر

 

آموزش تست سرعت سایتمدت زمان بارگذاری سایت (Load Time) در مرورگر سرعت سایت می باشد و از نکات مهم و حیاتی یک سایت است. تصور کنید سایتی در مدت زمان ۳۰ الی ۶۰ ثانیه و یا بیشتر از این زمان لود شود! این زمان بسیار طولانی است و احتمال اینکه کاربر از سایت خارج شود زیاد است.

سرعت بارگذاری سایت به عواملی چون بهینه بودن برنامه نویسی سایت، تصاویر، فایل ها و … بستگی دارد و معمولا بهترین زمان پیشنهادی برای لود سایت بین ۳ الی ۱۰ ثانیه می باشد.

برای تست سرعت بارگذاری سایت خود می توانید از آدرس زیر استفاده کنید :

http://tools.pingdom.com/fpt

آدرس سایت خود را در کادر وسط صفحه سایت وارد و سپس بر روی دکمه Test Now کلیک کنید.

 

آموزش تست سرعت سایت

بک لینک

تاریخ : یکشنبه 19 بهمن 1399 زمان : 12:01 | بازدید : 85
نویسنده : pishro | لینک ثابت | نظرات (0)

Image result for بک لینک چیست

 

شما اگر بخواهید چیزی را در دادگاه به قاضی اثبات نمایید برای اینکار نیاز به شاهد دارید. شاهد ها می توانند به قاضی ثابت نمایند که حرف شما دارای اعتبار می باشد در گوگل هم به همین صورت است وجود بک لینک ها از سایت های دیگر در واقع حکم همان شاهدها را دارند که به قاضی سخت گیر ما یعنی گوگل اثبات می نماید که این سایت ها دارای محتوای با ارزشی برای کاربران هستند.

بک لینک چیست ؟

برای پاسخ به این سوال که بک لینک چیست باید گفت که بک لینک ها در واقع لینک هایی هستند که از یک سایت برای اتصال به سایت دیگری در نظر گرفته شده اند که به آنها لینک های پیوندی و لینک ورودی نیز می گویند. منظور ما از بک لینک، لینک ها و یا عکس هایی هستند که با کلیک بر روی آنها کاربر به سایت دیگر انتقال داده می شود از مهم ترین خصوصه این بک لینک ها می توان به قابلیت کلیک شدن در آنها اشاره کرد.

مزایای بک لینک ها در سایت کدام اند؟

اگر می خواهید بدانید که مهم ترین  مزیت بک لینک چیست باید گفت که مهم ترین آنها را می توان در سه مورد زیر خلاصه نمود.

•بهبود رتبه ی سایت

•اعتبار بیشتر سایت

•نمایش بیشتر سایت به کاربران

چه عواملی در سایت تحت تاثیر بک لینک ها هستند؟

چه عواملی در سایت تحت تاثیر بک لینک ها هستند ؟

برای شناخت اینکه بک لینک چیست، باید دانست که سه عامل اصلی به صورت مستقیم می توانند تحت تاثیر بک لینک ها قرار گیرند:

•رتبه بندی سایت:

موتور های جستجو که مهم ترین آنها گوگل می باشد، بک لینک ها را به عنوان مهر تاییدی از جانب سایت های دیگر برای اعتبار سایت شما می شناسند و وجود این بک لینک ها می تواند به معنی یک رای مثبت برای بالاتر رفتن رتبه ی شما باشد. هرچه شما بتوانید رای بیشتری برای سایت خود کسب نمایید، گوگل و دیگر موتورهای جستجو به شما اعتبار بالاتری خواهند داد و به هنگام سرچ کاربر، نسبت به کوئری های مد نظر، سایت شما در پیشنهادات اول برای کاربر به نمایش داده خواهد شد.

•قابلیت کشف:

می دانیم که گوگل دائما در حال بررسی محتوای موجود در سایت ها می باشد. این بررسی در سایت هایی که بازدید کنندگان بیشتری دارند، به مراتب بیشتر اتفاق می افتد در نتیجه اگر در آن سایت ها بک لینکی از سایت شما وجود داشته باشد، گوگل شما را کشف خواهد کرد و در صورتی که تمام فاکتور های گوگل را رعایت کرده باشید، این کشف گوگل می تواند برای شما اعتبار آفریند و در نهایت افزایش بازدید وب سایت را سبب شود.

•ترافیک ارجاعی Referral traffic:

وجود بک لینک ها به این دلیل است که به بازدید کنندگان نشان دهد که می توانند برای مشاهده ی منبع مفید به قسمتی که به آن اشاره دارد، مراجعه کنند و تنها به این دلیل است که این بک لینک ها قابل کلیک شدن هستند و هر وقت که کاربری بر روی این لینک ها کلیک نماید شما Referral traffic دریافت خواهید کرد.

بک لینک های موجود در رپورتاژ آگهی

 بک لینک های موجود در رپورتاژ آگهی

انتشار رپورتاژهای آگهی یکی از راه های مفید برای بالا بردن اعتبار سایت است. در این روش با استفاده از بک لینک ها به کاربران این مهلت داده می شود تا با کلیک بر روی سایت شما وارد صفحه ای از سایت شوند که شما از قبل برای ورود کاربر به آن برنامه ریزی کرده و هدفی مشخص در نظر گرفته اید. این حضور در سایت به واسطه ی اعتبار سایتی که رپورتاژ شما را انتشار داده است حاصل می شود. در نتیجه بهتر است تا در انتخاب این سایت ها دقت کنیم .

تفاوت بک لینک های خوب و بد

به طور کلی سایتی که در آن ارجاعی به سایت شما وجود دارد، می تواند عاملی برای تعیین خوبی و بدی و یا مفید و غیر مفید بودن یک سایت محسوب شود. تا به اینجا متوجه شدیم که وجود بک لینک ها می تواند به ارتقاء سئو سایت شما کمک نماید. اما باید دانست که لزوما هر بک لینکی نمی تواند برای ما مفید باشد و گاهی وجود بک لینک های مخرب می تواند تاثیر معکوس بگذارد. در نتیجه نمی توان گفت که هر چه تعداد بک لینک ها در سایت شما بیشتر باشد سئو شما رو به بهبود خواهد رفت و باید به کیفیت و کاربرد پذیری آن بک لینک برای بهبود سئو سایت توجه نمود.

انواع لینک سازی در سایت

 انواع لینک سازی در سایت

1.لینک سازی داخلی

2.لینک سازی خارجی

ایجاد بک لینک در صفحات داخلی یک وب سایت را لینک سازی داخلی می نامند. اگر همین لینک ها از سایت دیگری به سایت شما زده شده باشد و بتواند کاربران را از آن سایت به سایت شما ارجاع دهد، در واقع بک لینک خارجی در سایت شما ایجاد شده است که می تواند برای شما اعتبار آفرین باشد.

 

بدین معنا که این لینک برای بوک مارک کردن مناسب است و شما می توانید این لینک دائمی مقاله را در مرورگر خود سیو نمایید و هر موقع خواستید استفاده کنید.

Help

بدین معناست که این لینک به صفحه آموزش یا راهنمای استفاده از مقاله می رود.

License

بدین معنا که این لینک ، شما را به صفحه کپی رایت مقاله هدایت می کند.

next

بدین معنا که این لینک شما را به مقاله بعدی هدایت می کند.

Nofollow

همان گونه که در بالا گفتیم بدین معناست که این لینک ، هیچ گونه اعتباری ندارد و فقط برای این است که کاربران روی آن کلیک کنند.

Prev

بدین معنا که این لینک شما را به سمت مقاله قبلی این مقاله هدایت می کند.

Search

بدین معنا که این لینک ، شما را به سمت ابزاری هدایت می کند که می توانید با آن در این مقاله جستجو کنید.

Tag

بدین معنی که این لینک ، در واقع یک تگ یا کلمه کلیدی در این مقاله است

دلیل ساختن لینک‌های نوفالو چیست؟

بدون لینک‌های نوفالو، اینترنت پر از اسپم می‌شود.

با ایجاد لینک‌های نوفالو، فقط لینک‌های فالو و طبیعی، در رتبه سایت تأثیر خواهد داشت.

همانطور که در بالا هم اشاره کردیم با ایجاد لینک های نوفالو ارزش بک لینک های مشخص میگردد.

اما این توضیحات به این معنی نیست که هیچ‌گاه از لینک‌های نوفالو استفاده نکنید.

بک لینک با روش کلاه سیاه و سفید چیست؟

بک لینک گرفتن و یا حتی خریدن بک لینک دقیقا مرز بین سئو کلاه سیاه و کلاه سفید است. سئو کلاه سیاه، به این معنا است که از روش های سیاه و غیر استاندارد برای بک لینک گیری و افزایش رتبه استفاده میکنید. خریدن بک لینک نیز در همین دسته قرار میگیرد.

اما در سئو کلاه سفید  سئوکار سعی می کند که قوانین گوگل را رعایت کند. سئو کلاه سیاه تمرکزش بر روی Link Building  است اما در سئو کلاه سفید تمرکز بر روی Link Earning. 

حقیقت این است که معمولا سئوکاران به صورت ترکیبی از این دو روش را استفاده می کنند که به آن سئو کلاه خاکستری می گویند.

متن لینک (Anchor Text) برای گوگل بسیار مهم است

انکر تکست ها یا کلمه هدف شما برای گوگل بسیار مهم است. با انتخاب یک انکر تکست مناسب میتوانید جایگاه و میزان رشد و کلیک سئو خود را تعیین کنید.

بهتر است  از ترکیب طبیعی حالت های رایج در فضای اینترنت برای متن های لینک شده استفاده شود. از مهمترین ترکیبات رایج می توان به اعتبار نامه (Domain Authority) اشاره کرد.

ارزش لینک ها و تاثیر آن بر جایگاه شما ارتباط مستقیمی با اعتبار دامنه ای دارد که به شما لینک داده است و هرچه اعتبار آن دامنه بیشتر باشد تاثیرش بر جایگاه شما نیز بیشتر خواهد بود.

اعتبار صفحه (Page Authority):

شباهت اعتبار صفحه به اعتبار دامنه بسیار زیاد می باشد، اما برای یک صفحه خاص از آن دامنه محاسبه می شود. این امکان وجود دارد که دامنه اعتبار بسیار بالایی داشته باشد اما آن صفحه ای که شما از آن لینک دریافت کرده اید  دارای اعتبار پایینی در همان دامنه باشد

ک لینک پیوندهایی از یک صفحه در یک وب سایت به وب سایت دیگر است. اگر کسی به سایت شما پیوند دهد ، پس شما از او یک بک لینک دارید. اگر به وب سایت دیگری پیوند دهید ، پس آنها از شما پیوندی مجدد دارند.

به عنوان مثال ، این کلمات به YouTube پیوند دارند ، بنابراین اکنون آنها از ما پیوندی دارند.

 

در این راهنما ، خواهید آموخت:

 

چرا بک لینک مهم است؛

چه چیزی باعث ایجاد بک لینک خوب می شود؛

نحوه بررسی بک لینک (برای هر وب سایتی) ؛

چگونه لینک های پیوندی بیشتر بدست آوردید

SIDENOTE اگر یک صفحه در همان وب سایت به صفحه دیگری پیوند یابد ، این به عنوان یک پیوند داخلی شناخته می شود.

 

چرا بک لینک ها مهم هستند؟

بک لینک به سه چیز اصلی کمک می کند.

 

1. رتبه بندی ها

موتورهای جستجوگر مانند Google لینک دهی را به عنوان رأی اعتماد به نفس می دانند. به طور کلی ، هرچه صفحات وب شما رأی بیشتری داشته باشند ، احتمال رتبه بندی آنها برای جستجوی مربوطه بیشتر است.

 

از کجا می دانیم؟ ما چند مورد عوامل رتبه بندی مبتنی بر پیوند را مورد مطالعه قرار داده ایم و همیشه همان چیز را پیدا می کنیم: تعداد لینک های برگشتی از وب سایت های منحصر به فرد (دامنه های ارجاع دهنده) با ترافیک جستجوی ارگانیک ارتباط زیادی دارد.

 

دامنه های ارجاع در مقابل ترافیک جستجوی ارگانیک ahrefs explorer content 1

 

2. قابل کشف بودن

موتورهای جستجو با مرور مجدد صفحاتی که از قبل می دانند برای بررسی پیوندهای جدید ، محتوای جدید پیدا می کنند.

 

از آنجا که موتورهای جستجو بیشتر از صفحات غیرمعمول صفحه های محبوب را مرور می کنند ، در صورت دریافت بک لینک از صفحات محبوب ، ممکن است سریعتر محتوای شما را کشف کنند.

 

3. مراجعه به ترافیک

بک لینک ها برای هدایت افراد به منابع مفید وجود دارد. به همین دلیل قابل کلیک هستند.

 

وقتی کسی روی پیوند به وب سایت شما کلیک می کند ، بازدید ارجاع پیدا می کنید.

 

چه چیزی باعث ایجاد بک لینک خوب می شود؟

همه بک لینک ها برابر نیستند. در اینجا چندین ویژگی وجود دارد که به کیفیت و سودمندی لینک لینک کمک می کنند

سئو سایت فروشگاهی

تاریخ : دوشنبه 08 دی 1399 زمان : 10:39 | بازدید : 82
نویسنده : pishro | لینک ثابت | نظرات (0)

 

سئو سایت های فروشگاهی - مراحل سئو سایت فروشگاهی چیست ؟ |شرکت ریراکو سئو

 

سایت های فروشگاهی مانند دیگر سایت های شرکتی و شخصی و … به سئو سایت احتیاج دارند. سایت فروشگاهی سایتی است که محصولاتی در آن به صورت آنلاین به فروش گذاشته میشود. اما به دلیل تنوع و گستردگی محصولات باید هر یک از محصولات به طور جداگانه سئو شوند.

امروزه با توجه به رونق کسب و کارهای اینترنتی و جایگاهی که فروشگاه اینترنتی در بین مشاغل و کاربران باز کرده است افراد و کسب و کارهای زیادی سمت سایت های فروشگاهی رو آورده اند.

با توجه به تعدد فروشگاه های اینترنتی یکی از ابزار های مهم و کلیدی برای فروش وب سایت های فروشگاهی استفاده از سئو سایت است.

 

سئو چیست

سئو بهینه سازی سایت برای کمک کردن به موتور های جستجوی گوگل است تا یک سایت را در میان هزاران سایت در صفحه اول و در جایگاه اول با کلمه کلیدی مشخصی نمایش دهد. دو نوع سئو دخلی و سئو خارجی داریم که هر کدام اهمیت زیادی در رتبه بندی سایت دارند.

 

 

 

مزایا سئو سایت فروشگاهی

افزایش ترافیک سایت

با سئو کردن سایت فروشگاهی این امکان را برای مخاطبان ایجاد میکنید تا در صورت جستجوی یک محصول ، سایت شما را در صدر دیگر سایت ها مشاهده کنند همین عامل سبب بازدید بیشتر از سایت میشود.هرچقدر میزان بازدید از سایت بالاتر باشد یعنی میزان ترافیک سایت بیشتر میشود. افزایش ترافیک سایت یکی از عواملی است که در بهبود سئو سایت تاثیر گذار است.

 

• شبکه های اجتماعی

برای افزایش ترافیک سایت میتوانید از شبکه های اجتماعی استفاده مانند اینستاگرام، فیسبوک، تویینتر و کانال های تلگرامی استفاده کنید. افراد در شبکه های اجتماعی جستجوی زیادی انجام میدهند شما میتوانید با قرار دادن لینک خود در این شبکه ها افراد را به سمت سایت خود هدایت کنید و ترافیک را بالا ببرید.

 

• ایمیل مارکتینگ

راه دیگری که میتوانید از طریق آن ترافیک و بازدید سایت خود را بالا ببرید ایمیل مارکتینگ است. با بدست آوردن ایمیل افراد از راه های مختلف میتوانید ایمیل هایی در جهت خرید و تخفیف سایت خود برای آنها ارسال کنید

 

• استفاده از اینفلوئنسر ها

• اینفلوئنسر ها که تعداد کمی هو نیستند میتوانند یک روش عالی برای تبلیغ سایت شما باشند. افراد به دلیل دنبال کردن اینفلوئنسر ها و اعتماد به آنها به راحتی میتوانند از سایت شما بازدید و خرید کنند.

 

برندینگ

زمانی که کاربر بعد از جستجوی هر محصول با اولین سایتی که مواجه میشود سایت شما باشد سبب میشود تا وب سایت شما به عنوان یک برند خاص در عرضه محصولات به خصوصی مطرح شود.

 

 

 

 

 

مزایا سئو سایت فروشگاهی

 

 

 

پیاده سازی سئو سایت فروشگاه

در سئو سایت فروشگاهی باید به دو عامل توجه کرد : سئو داخلی و سئو خارجی

این دو بخش کاملا به یکدیگر مرتبط هستند شما باید هر دو سئو را برای سایت خود پیاده سازی کنید تا بتوانید در نتایج گوگل رتبه خوبی را کسب نمایید.

سئو داخلی

سئو داخلی به هر فعالیت و اقداماتی که داخل سایت انجام می شود و مربوط به کدنویسی داخلی است سئو سایت داخلی گفته میشود. در سئو سایت داخلی و خارجی عوامل زیادی هستند که مهم و تاثیرگذارند تعدادی از این موارد را صرفا با کسب تجربه میتوانید بدست آورید اما مواردی که همیشه ثابت هستند و باید آنها را رعایت کنید تعدادی از مهم ترین هایشان را در این مقاله توضیح داده ایم.

 

 

 

عوامل تاثیر گذار در سئو سایت داخلی شامل موارد زیر است:

محتوا نویسی

لینک های داخلی

کلمات کلیدی مناسب

آدرس url صحیح

عنوان مناسب و… میباشد.

 

 

 

پیاده سازی سئو سایت فروشگاه

 

 

 

۱- محتوا نویسی

زمانی که سایت خود را راه اندازی میکنید باید برای صفحات داخلی سایت محتوا مناسبی در نظر بگیرید این محتوا میتوانید شامل مقالات و یا محصولات و بیان وسژگی هر یک از آنها باشد.

شما به عنوان دارنده یک فروشگاهی علاوه بر رقراردادن محصولات خود میتوانید قسمت وبلاگ را نیز در سایت راه اندازی کنید تا مقالات مرتبط با هر یک از محصولات به طور کامل در آن منتشر شود.

بعد از قراردادن محتوا مناسب که تاکید میکنم به هیچ عنوان نباید تکراری و کچی برداری شده از دیگر سایت ها باشد به قسمت انتخاب کلمه کلیدی میرسیم

 

۲- کلمات کلیدی مناسب

کلمات کلیدی همان کلماتی هستند که سایت را توسطشان سئو میکند و بک لینک میگیرید. به عنوان مثال اگر سایت فروشگاهی شما در رابطه با فروش ابزار آلات الکتریکی است و میخواهید مخاطبان با سرچ ” اره برقی ” با اولین سایتی که مواجه میشوند سایت شما باشد پس این کلمه به عنوان یکی از کلمات کلیدی محصولات شما حساب میشود. پس باید لینک های داخلی و خارجی مناسبی برای آن ایجاد کنید.

 

۳-لینک های داخلی

لینک های داخلی همان لینک هایی هستند که صفحات داخلی سایت را به یکدیگر مرتبط میکنند. مثلا میتوانید صفحات محصولات انواع اره را به یکدیگر لینک دهید . این کار باعث ایجاد ارتباط بین صفحات داخلی سایت میشود و موتور های جستجوی گوگل از اهمیت دیگر لینک ها مطلع میشوند

 

۴- آدرس url صحیح

Url سایت خود را به درستی تعیین کنید تا کاربران بتوانند راحت آن را پیدا کنند. از استفاده کردن اعداد و نماد ها در url خود خود داری کنید. هرچه این آدرس ساده تر باشد برای سئو سایت نیز بهتر است.

 

۵- عنوان مناسب سایت

عنوانی که در سئو سایت خود استفاده میکنید باید دقیقا شامل کلماتی باشد که کاربران در اینترنت جستجو میکنند. با استفاده از این کلمات شانس کلیک شدن سایت توسط مخاطبان را افزایش میدهید.

 

سئو خارجی

سئو خارجی یک سایت شامل بک لینک ، ثبت سایت در گوگل و دیگر مواردی است که به صور مفصل در مقاله های پیشین در رابطه با هر یک توضیح داده ایم.

 

۱-بک لینک

بک لینک ها لینک های خارجی هستند که از دیگر سایت ها به سایت خود ارسال میکنید. برای پیدا کردن این لینک های خارجی میتوانید سایت های رقبا و یا دیگر سایت ها را بررسی کنید تا متوجه شوید از چه سایت هایی بک لینک گرفته اند. این بک لینک ها باید با آتوریتی بالا و با کیفیت و همچنین فالو باشند تا بتوانند بر سئو سایت شما تاثیر مثبتی بگذارند. اگر بتوانید بک لینک دائمی برای سایت ایجاد کنید ایده آل است. سئو سایت و بک لینک فالو میتواند به ارتقاء سایت شما کمک کند.

 

۲-ثبت سایت در گوگل

بعد از منتشر کردن و یا تغییری در صفحات سایت باید آن صفحه را در سرچ کنسول گوگل ثبت کنید تا موتور های جستجوگر گوگل متوجه ایجاد و یا تغییر در سایت شما بشوند و بتوانند آن صفحه را مورد بررسی قرار رهند.

سمپاشی مار

تاریخ : سه شنبه 25 آذر 1399 زمان : 13:29 | بازدید : 37
نویسنده : pishro | لینک ثابت | نظرات (0)

 

اهمیت سمپاشی توسط کارشناسان حرفه ای

سمپاشی مار  به صورت حرفه ای یکی از خدمات سمپاشی تک می باشد. در مورد مارها بیشتر بدانید

 

مارها جزو خزندگان بوده و مانند سایر خزندگان خونسرد هستند. خونسرد بودن به این معنی است که آنها قادر به تولید گرما در بدن خود نیستند. به همین دلیل آنها در تمام نقاط جهان به غیر از قطب جنوب یافت می شوند

 

بر اساس شواهد علمی،مارها گونه های تکامل یافته ای از مارمولک ها هستند

 

جالب است بدانیدکه

 

هفتاد درصد مارها تخمگذار بوده و مابقی یعنی 30 درصد مانند پستانداران بچه زا هستند

 

برخی از انواع مارها عبارتند از

 

مار بوا، افعی، کبری، پایتون سبز درختی و ...، مارها در کنار خطرات احتمالی که برای انسان فراهم می کنند؛ می توانند جانداران مفیدی نیز باشند چرا که با خوردن جوندگان آنها را از محیط زندگی انسان دور می کنند

 

نکاتی جالب درباره مارها

 

مارها جاندارانی گوشتخوار هستند، آنها دارای پلک نمی باشند، مارها قادر به جویدن طعمه خود نیستند و لذا مجبورند آن را درسته قورت دهند. مارها دارای فکی انعطاف پذیر هستند که به آنها اجازه می دهد شکار هایی که حتی بزرگتر از سرشان است را قورت بدهند. آنها قادر به بلعیدن شکارهایی که حتی به اندازه 75 یا 100 درصد از آنان بزرگتر هستند می باشند

 

برخی از آنها قادر به خوردن کروکودیل ها و گاوها نیز می باشند

 

مارها از بینایی ضعیفی برخوردارند، اکثر مارها با بلعیدن و نه با نیش زدن شکارشان را از پا در می آورند، مارها دارای گوش های درونی هستند اما گوش بیرونی ندارند و به همین دلیل نمی توانند خوب بشنوند

 

حدودا بیش از 3000 نوع از انواع مار در جهان وجود دارد

 

مارها دارای پوششی از پولک بر روی بدن خود بوده و پوستشان خشک و صاف است، مارها در طول سال چندین بار پوست اندازی می کنند که هر بار حدود چند روز طول می کشد

 

 

 

مارها دارای حس بویایی بسیار قوی می باشند و جالب است بدانید که از  طریق دهان چنگال مانندشان بو می کشند

 

برخی از مارهای آبی قادرند تا اندازه ای از طریق پوست خود تنفس کنند که به آنها اجازه می دهد به مدت طولانی تری زیر آب باقی بمانند

 

 

 

 

 

کودکان و حیوانات خانگی را از محیط اطراف مارها دور کنید

 

از آنجا که مارها و حرکاتشان غیر قابل پیش بینی بوده و کودکان و سایر حیوانات خانگی به دلیل عدم آگاهی می توانند بیشتر باعث تحریک آنها شوند لذا این دسته نسبت به افراد بالغ در معرض خطر بیشتری هستند

 

 

 

اگر به موردی مشکوک بودید، مخصوصا زمانیکه سرخی، ورم یا کبودی در حیوانات خانگی خود مشاهده نمودید سریعا به دامپزشک مراجعه کنید تا خطر مرگ و آسیب های جدی را از بین ببرید

 

اگر از غیرسمی بودن یک مار اطمینان دارید، درب خانه را باز کرده و با جارو آن را به بیرون از خانه هدایت کنید. ما را به بیرون هل ندهید فقط به آرامی به بیرون هدایت کنید

 

 

 

حرکت مار را محدود نمائید

 

برای این کار می توانید یک پتو روی مار بیاندازید. در این صورت اگر مار قبلا مضطرب بوده باشد؛ قادر به دیدن شما نبوده و در نتیجه به سرعت آرام خواهد شد چرا که احساس خطر کمتری خواهد نمود. بعد از انداختن پتو بر روی مار اجسام سنگینی در گوشه های آن قرار دهید تا از حرکت و خزش مار به اطراف جلوگیری نمایید.در اینصورت شما جهت رفع مشکل فرصت کافی خواهید داشت

 

 

 

اگر به هر دلیلی مجبور به تماس با مار شدید حتما دستکش ساق بلند و محکم بپوشید. بهترین مکان برای در دست گرفتن یک مار مستقیما زیر شکم آن نزدیک دمش است. قسمت زیرین بدن مار را سفت ولی نه خیلی محکم در دست نگه دارید. حتی اجازه دهید که کمی روی دستتان بخزد تا احساس راحتی بیشتری بکند. سپس آن را برداشته و در طبیعت رها کنید

 

 

 

مار را تنها بگذارید

 

اگر می دانید که مار بعنوان مثال در میان لباسها یا اتاق تاریکی پنهان شده ولی جای آن را نمی دانید سعی نکنید که آن را بگیرید. سریعا اعضای خانواده را از محیط دور کنید چرا که مار را ندیده و از سمی یا غیر سمی بودن آن اطلاعی ندارید

 

هرگز مستقیما (با بیل،چوب و غیره) اقدام به کشتن مارها ننمایید. بدترین نوع مار گزیدگی زمانی اتفاق می افتد که انسان ها می خواهند مارهای سمی را بکشند

 

 

 

مارها جاهای خنک و تاریک را دوست دارند

 

تمامی درزها و شکاف هایی که ممکن است راه ورود مارها به خانه شما، یا محل پنهان شدن آن باشد را به خوبی مسدود نمایید. مارها هم چنین می توانند از طریق پنجره ها و درب ها وارد شوند، پس از بسته بودن ورودی ها نیز اطمینان حاصل کنید

 

 

 

تشخیص دهید که چرا مارها وارد خانه شما می شوند. اگر پرنده یا جوندگانی در حیاط خانه خود دارید توجه مارها را جلب خواهید نمود. هم چنین موش ها و موش های صحرایی را از خانه خود دور کنید چرا که مارها عاشق این جوندگان هستند

 

رها کردن غذای حیوانات خانگی تان در حیاط باعث جلب توجه موش ها و در نتیجه جلب توجه مارها می شود. پس زمانیکه آنها غذا نمی خورند، باقی مانده های مواد غذایی را پوشانده یا به داخل منزل بیاورید

تیرآهن هاش چیست ؟

تاریخ : دوشنبه 24 آذر 1399 زمان : 14:34 | بازدید : 44
نویسنده : pishro | لینک ثابت | نظرات (0)

 

پخش آهن آلات در شمال کشور , مازندران - فروش ورق پانچ

قیمت آهن آلات بسته به نوع و سایز آهن متفاوت است. تیرآهن هاش یکی از پرکاربردترین و مهمترین پروفیل های فولادی در صنعت ساختمان سازی است که در بازار به نام تیرآهن بال پهن نیز شناخته میشود و دارای جان و بال یکسان از نظر واحد طولی است. شکل ظاهری هاش به دو صورت H و I است. این دو نوع تیرآهن در شکل ظاهری و کاربرد تفاوت هایی دارند.

Hو I در ظاهر هم چندان شبیه به هم نیستند. این تفاوت در شکل ظاهری و میزان ضخامت فلنج های مقطع می باشد.

 

تیرآهن یکی از مقاطع فولادی اصلی و پرکاربرد درصنعت ساختمان سازی به شمار میرود که انواع مختلفی دارد. در ابتدا تیرآهن فقط به صورت آی انگلیسی طراحی میشد که به آن تیرآهن معمولی میگویند ولی با پیشرفت علم و نوآوری درعرصه اسکلت سازی ساختمان, شکلهای دیگری از این سازه پرکاربرد, تولید و عرضه شد که یکی از بهترین نمونه های آن تیرآهن هاش یا تیرآهن بال پهن میباشد. البته نوع دبگرب از تیرآهن به نام تیرآهن لانه زنبوری وجود دارد که کاربرد دیگری در ساختمان سازی دارد.

 

تیرآهن بال پهن HEB یا تیرآهن هاش H، یکی از سه حالت تیرآهن های تولید شده در بازار می باشد.

تیرآهن بال پهن ، نوعی از تیرآهن است که مقدار بال و جان آن یکسان بوده و باهم برابر می باشند. در واقع ارتفاع پشت تا پشت تیرآهن مقدار یکسانی دارد.البته تیرآهن بال پهنHEBیا تیرآهن هاش H از نوع تیرآهن سنگین هاش H بوده، یعنی تیرآهن بال پهن ضخامت بیشتر و وزن سنگین تری نسبت به تیرآهن بال پهن HEA دارد.

این نوع تیرآهن به صورت سبک، سنگین و نیمه سنگین استفاده می شود. اگر بخواهیم یک توضیح مختصر دیگری در مورد تعریف تیرآهن داشته باشیم این است که اگر بال تیرآهن با جان (منظور از جان تیرآهن ارتفاع پشت تا پشت تیرآهن است) برابر باشد به آن تیرآهن بال پهن (هاش) گفته می‌شود.

 

تیرآهن هاش

عرض سطح مقطع این تیرآهن نسبت به تیرآهن معمولی بیشتر بوده واندازه بال وجان آن برابر است . همین ساختار فیزیکی متفاوت باعث بروز رفتارهای ویژه آن درهنگام کاربرد در اسکلت بندی ساختمان شده است. معمولترین محل کاربرد تیرآهن هاش درستونهای اصلی وتکیه گاههای عمودی است برای ساختن تیروخرپا, برای اتصال تیرهای دیگر به دلیل داشتن طول زیاد و سطح مقطع وسیع, سهولت واطمینان کار را بالا برده است.

تیرآهن هاش به علت دارابودن جان و بال مساوی میتواند در برابر نیروهای وارده در دوجهت مقاومت یکسانی داشته باشد و همین نکته به ظاهر ساده ولی مهم میتواند تاثیر بسزایی در کاهش زمان کار, فضای کار و هزینه ها و در نتیجه کاهش هزینه نهایی پروژه داشته باشد

 

تیرآهن بال پهن چیست؟

تیرآهن IPB: تیرآهن IPB= HEB, HEA یا معروف به تیر بال پهن که در بازار به نام هاش نیز شناخته می شود، در دو نوع بال پهن سبک و بال پهن سنگین می باشد. بهترین پروفیل نورد شده برای ستون، تیرآهن بال پهن IPB یا قوطی مربع شکل است؛ زیرا از نظرمقاومت بهتر از مقاطع دیگر عمل میکند، علاوه بر این در اکثر شرایط اجرایی، اتصال تیر ها به راحتی روی آنها انجام می شود.

 

هاش، تیر عریض یا دارنده ی بالهای پهن (مانند H) است که طول بال هایش به نسبت تیرآهن IPE بزرگ تر می باشد. اندازه بال این پروفیل با ارتفاع آن برابر بوده و مقطع ساده ی آن برای تهیه ستون استفاده می گردد. همچنین از آن برای تهیه تیر و خرپا نیز استفاده می گردد. طول این نوع پروفیل بین ۸ تا ۱۶ متر بوده و دارای ارتفاع ۱۰۰ تا ۱۰۰۰ میلیمتر است.

 

هاش HEB سنگین است و این بدان معنی است که این نوع تیرآهن بال پهن داری بال ضخیمتری نسبت به تیرآهن HEA است. این نوع تیراهن در استانداردهای DIN 1025 – Euronorm 53-62 – EN 10034 – EN 10163-3, C – STN 42 5550ČSN 42 5550 – TDP: STN 42 0135 تهیه و تولید می شود. تیراهن هاش در گریدهای ST37 و ST44 و ST52 بوده و در صنعت پل سازی، برج سازی، سد سازی و صنایع مشابهی که نیاز به مقاومت بالا داشته باشد، کاربرد دارد.

وب سایت رتبه عالی

تاریخ : چهارشنبه 30 مهر 1399 زمان : 16:00 | بازدید : 156
نویسنده : pishro | لینک ثابت | نظرات (0)

سئو داخلی چیست؟ 8 تکنیک اثر بخش در on page seo

 

توصیه من: اگر وب سایت شما رتبه عالی یا خوبی ندارد ، دلیل آن را پیدا کنید ، تغییراتی ایجاد کنید و سپس دوباره آن را آزمایش کنید. سرعت سایت مهمتر از آن است که بسیاری از مردم تصور می کنند. حتی کسری از ثانیه تفاوت ایجاد می کند!

 

اطمینان حاصل کنید که از CSS و HTML معتبر استفاده می کنید.

 

Google سایتهایی را دنبال می کند که چگونه صفحه اول گوگل باشیم  از قراردادهای CSS و HTML پیروی می کنند.

 

اگر سایت شما قوانین این چارچوب های وب را نقض می کند ، احتمالاً مجازات خواهید شد.

 

برای بهبود نحوه نمایش مقالات خود در نتایج Google ، مطمئن شوید که بهترین روش ها را برای محتوای وب دنبال می کنید.

 

برای انجام این کار ، نام دامنه خود را در ابزاری مانند اعتبار سنج W3C تایپ کنید. روی بررسی کلیک کنید.

 

سرویس اعتبار سنجی W3C

بسته به اینکه سایت شما از قوانین CSS و HTML به خوبی پیروی می کند ، یا نمره خوبی دریافت خواهید کرد و یا مجموعه ای از توصیه ها درباره مواردی که می توانید بهبود دهید.

 

اگر شما از جنبه فنی وبلاگ خود چیزی نمی دانید ، یک توسعه دهنده می تواند سریعاً و بدون هزینه زیاد این تغییرات را برای شما ایجاد کند.

 

فراتر از متن بروید

همانطور که اینترنت بیش از فقط به متن متکی است ، می توانید نتایج جستجوی Google خود را با افزودن مواردی غیر از کلمات ، بهبود بخشید.

 

با استفاده از انواع مختلف رسانه ، می توانید مطمئن باشید که اکنون و در آینده به خوبی در نتایج Google قرار خواهید گرفت.

 

دکمه های اشتراک اجتماعی را در آن قرار دهید.

 

با ظهور شبکه های اجتماعی ، افراد بیشتری می خواهند بتوانند محتوای شما را با دوستان و دیگران در کانال های رسانه های اجتماعی مورد علاقه خود به اشتراک بگذارند.

 

اگر از قبل در وب سایت خود اشتراک اجتماعی ندارید ، وقت آن است که آن را اضافه کنید. به گفته WebCEO ، این علائم اجتماعی کلید موفقیت در سئو هستند.

 

مهمترین فاکتورهای رتبه بندی موبایل 2017 اینفوگرافیک 1

یکی از ساده ترین راه ها برای این کار افزودن افزونه ای است که در کنار هر مقاله وبلاگی که می نویسید ، دکمه های اشتراک اجتماعی را نشان می دهد.

 

به این ترتیب من مطمئن می شوم که خوانندگانم دائماً با مطالبم درگیر شوند.

 

22 هک آسان که در کمتر از یک ماه ایمیل های من سه برابر شد

همچنین به من کمک می کند تا در نتایج جستجوی Google مرتبط باشم.

 

انواع مختلف رسانه را تعبیه کنید.

 

اگر انواع دیگر رسانه ها را در مقالات وبلاگ خود قرار نمی دهید ، باید اینگونه باشید.

 

طبق گفته SEOEaze ، 65٪ از بازدیدکنندگان از اینترنت از طریق ویدئو انجام می شود.

 

10 روند برتر SEO InfoGraphic 2017

این روشی عظیم برای کسب حرکت برای نام تجاری شما و ارائه محتوای حتی بهتر برای بازدیدکنندگان است.

 

توصیه می کنم شامل ویدیو ، صدا ، تصاویر و حتی انواع خاصی از محتوا باشید. این می تواند شامل ماشین حساب ها ، ابزارها و سایر ویژگی ها باشد.

 

در مقاله Muscle for Life در مورد برنامه ریزی غذا ، نویسنده شامل یک ماشین حساب مفید برای تعیین کل انرژی روزانه است.

 

راهنمای قطعی برای برنامه ریزی موثر غذا برای عضله برای زندگی

این یک منبع مفید است که باعث افزایش رتبه بندی گوگل می شود ، تعداد زیادی بک لینک ایجاد می کند و حتی باعث ایجاد ترافیک مداوم می شود.

 

هر زمان کسی نیاز به محاسبه این تعداد داشته باشد ، او به سایت باز می گردد و به Google نشان می دهد که این منبع محتوای ارزشمندی است و مستحق رتبه بالاتری است.

 

برای جستجوی صوتی آماده شوید.

 

بزرگترین روند جدید در گوگل جستجوی صوتی است.

 

طبق CJG Digital Marketing ، بیش از 20٪ جستجوهای تلفن همراه در برنامه Google از طریق گفتار انجام شده است.

 

8 روند برتر جستجوگرها در سال 2017 اینفوگرافیک

این یک فرصت بزرگ برای استفاده از آن است و شما باید پست های وبلاگ خود را در اسرع وقت برای صدا بهینه کنید.

 

برای انجام این کار ، باید کلمات کلیدی گفتاری و عباراتی را که معمولاً در جستجوی صوتی استفاده می شوند ، مانند "چگونه می توانم" و "نزدیک من" قرار دهید.

 

همچنین به استفاده از طرح محتوایی که Google ارائه می دهد کمک می کند.

 

با این کار محتوای شما برای افرادی که از صدا برای جستجو استفاده می کنند بیشتر قابل دسترسی خواهد بود و باعث بهبود رتبه شما در جستجوهای صوتی تلفن همراه و به طور کلی در نتایج Google می شود.

AMP برای محتوای کاملاً موبایل

تاریخ : دوشنبه 14 مهر 1399 زمان : 9:51 | بازدید : 88
نویسنده : pishro | لینک ثابت | نظرات (0)

SEO Keyword Research: 13 of the Biggest Mistakes You MUST Avoid

 

خوب ، این Google را قادر می سازد تا الگوریتم رتبه بندی خود را برای محتوای کاملاً موبایل متفاوت انجام دهد. این بدان معنی است که محتوای تلفن همراه برای تعیین رتبه بندی تلفن همراه از محتوای دسک تاپ استخراج نمی شود. این قطعاً چیزی است که به لطف AMP ، خرده فروشان می توانند از آن استفاده کنند. این مقاله چگونگی شروع کار با AMP و چگونگی کسب امتیاز در رقابت با وب سایت تجارت الکترونیک خود را بیان می کند.

 

بنابراین ، خرده فروشان آنلاین چگونه می توانند سئو چیست  از این اعلان بزرگ گوگل استفاده کنند؟ با محتوای AMP! AMP (صفحات شتاب داده شده موبایل) تازه یک سالگی خود را جشن گرفت. این یک پروژه منبع باز است که توسط Google پشتیبانی می شود و هدف آن کاهش زمان بارگیری صفحه در تلفن همراه است. صفحات AMP شبیه چند صفحه HTML هستند ، با چند مورد استثنا: برخی از برچسب ها متفاوت هستند ، برخی قوانین جدید هستند و محدودیت های زیادی در استفاده از JavaScript و CSS وجود دارد.

 

صفحات AMP چرخ فلک ویژه خود را در نتایج جستجوی تلفن همراه Google پیدا می کنند. هنوز هیچ اظهارنظر رسمی در مورد اینکه آیا این صفحات AMP افزایش SEO پیدا می کنند ، انجام نشده است.

 

چرخ و فلک گوگل AMP موبایل

صفحات AMP چرخ و فلک خاص خود را در نتایج جستجوی تلفن همراه Google پیدا می کنند. (تصویر: Myriam Jessier) (مشاهده نسخه بزرگ)

کتابچه راهنمای عملی ما ، که در آن Alla Kholmatova به چگونگی ایجاد سیستم های طراحی موثر و قابل نگهداری برای طراحی محصولات دیجیتالی عالی می پردازد. با سیستم های طراحی ، با تله های مشترک ، خریدها و درسهایی که آلا در طول سالها آموخته است آشنا شوید.

 

پرش به فهرست مطالب

صفحه ویژه

آیا AMP ارزش دارد؟

در حالی که در ابتدا به وبلاگ ها و وب سایت های خبری علاقه مند شده بود ، AMP مولفه هایی را معرفی کرده است که سازگاری آن با یک وب سایت تجارت الکترونیکی را آسان می کند. تا به امروز ، بیش از 150 میلیون سند AMP در فهرست Google وجود دارد که هر هفته بیش از 4 میلیون سند به آن اضافه می شود. AMP صرفاً برای ترافیک تلفن همراه در نظر گرفته نشده است. در موبایل ، تبلت و دسک تاپ به خوبی ارائه می شود. وب سایت پروژه AMP در واقع با کد AMP HTML کدگذاری شده است ، درصورتی که کنجکاو هستید ببینید AMP در یک دسک تاپ چگونه است. eBay یکی از مشهورترین پذیرندگان اولیه در حوزه تجارت الکترونیکی بود. تا جولای 2016 ، بیش از 8 میلیون صفحه محصول با فرمت AMP به صورت زنده تهیه شده و برنامه های بیشتری برای ادامه کار دارد.

 

استدلال به نفع AMP

تبدیل ها ، تبدیل ها ، تبدیل ها

گوگل در حال کاهش 15 تا 85 درصد در زمان بارگیری صفحه در تلفن همراه است. مزیت اصلی AMP برای خرده فروشان این است که زمان بارگیری آهسته باعث از بین رفتن تبدیل ها می شود. فروش محصولات به مردم درصورت تمایل ، تفاوت اساسی در نتیجه کار یک کسب و کار دارد. اگر بارگیری سایت شما خیلی کند است ، بسیاری از خریداران به وب سایت رقیب مراجعه می کنند. این را در یک زمینه تلفن همراه قرار دهید و زمان بارگیری آهسته به معنای از دست دادن 40٪ بازدیدکنندگان است - مشتریان بالقوه ای که دلار خود را به جای دیگری می برند.

 

دید مهم است

در فروشگاه های آجر و ملات ، جبهه های فروشگاه در جذب مشتری معامله بزرگی است. این همان حالت آنلاین است ، با این تفاوت که ویترین فروشگاه شما با سرعت اتصال به اینترنت مشتریان و دید شما در کانال های مختلف (مانند موتورهای جستجو ، رسانه های اجتماعی و ایمیل) پشتیبانی می شود. قابلیت مشاهده یکی دیگر از راه های استفاده خرده فروشان از AMP است. دید همچنین یکی از عناصر اصلی معادله AMP است. این امر به ویژه در کشورهایی که سرعت باند پهن تلفن همراه محدود دارند ، صادق است. و قبل از اینکه فکر کنید این چالش خاص فقط مختص کشورهای در حال توسعه است ، به خاطر داشته باشید که ایالات متحده در میان 10 کشور برتر با سرعت باند پهن تلفن همراه قرار ندارد.

ریتم عمودی

تاریخ : شنبه 29 شهریور 1399 زمان : 11:13 | بازدید : 84
نویسنده : pishro | لینک ثابت | نظرات (0)

 

تاریخچه آب و هوا را به عنوان موردی در نظر بگیرید. در اینجا می توانید متن را روی تصویری مشاهده کنید که از پس زمینه کشیده شده است. حتی اگر سایه ای وجود نداشته باشد ، کپشن به طور طبیعی جلو می آید. معامله این است که تیم با مهارت با خانواده قلم بازی کرده است و فرم حروف را با ظاهری واضح و واضح و اندازه قلم را فراهم می کند که همچنین به هدر کمک می کند تا از پس زمینه برجسته شود.

 

13. ریتم عمودی

عکس های ریتم عمودی

متن را روی تصویر قرار دهید

گاهی اوقات تنها کاری که می توانید برای ایجاد یک شاهکار با قرار دادن متن روی تصویر انجام دهید این است که مسیر سنتی را کنار بگذارید و برخی از ترفندهای خیالی را انتخاب کنید. راه های زیادی برای خارج شدن از مسیر ضرب و شتم وجود دارد. با این حال ، یکی از کم اهمیت ترین و آسان تر شدن آن ، استفاده از ریتم عمودی است.

 

ریتم عمودی در چند سال گذشته کاملاً محبوب بود. اگرچه جریان اصلی بدون شک کمی خنک شده است ، اما با این وجود از آن استقبال گرمی می شود. به نظر می رسد که مخاطبان آنلاین آمادگی آن را ندارند. این راه حل فضای خلاقیت زیادی به ما می دهد و مطمئناً پروژه هایی با رنگی شگفت انگیز از فرهنگ های مرموز آسیای شرقی فراهم می کند.

 

هنگام اجرای آن می توانید از سه الگوی اصلی پیروی کنید. اول ، شما می توانید به معنای واقعی کلمه از حروف عمودی برای تقلید از زیبایی شناسی الهام گرفته از سیستم نوشتاری سنتی ژاپنی استفاده کنید. فقط جهت جریان خواندن را تغییر دهید ، آن را از بالا به پایین و سپس از چپ به راست ایجاد کنید.

 

دوم ، می توانید مانند چرخش تایپوگرافی روی عکس 90 درجه ، مانند مورد پیشنهاد پارک 2020 ، یک زاویه کپشن را بپیچانید. توجه داشته باشید تیم پشتی وب سایت از ریتم عمودی نه تنها برای عنوان بلکه برای برخی از عناصر کاربردی که به آنها اجازه می دهد هماهنگی واقعی را در طراحی ایجاد کنند استفاده کرده است.

 

سرانجام ، می توانید به جریان خواندن افقی معمول با متن روی تصویر پایبند باشید ، اما آن را به کلمات تقسیم کرده و در ستون قرار دهید. با این روش ، کاربران را در هنگام خواندن از پیچش های غیرمنتظره نجات می دهید ، اما با این وجود ذوق بی نظیری به آنها اضافه می کنید. Le Clercq Associes را در نظر بگیرید تا ببینید چطور از تایپوگرافی روی عکس استفاده کرده اند. به لطف سازماندهی ستون و لمس عمودی ، راه حل فوق العاده به نظر می رسد.

 

14. جلوه های پویا

ما ده نکته خوب در مورد نحوه طراحی با تایپوگرافی بر روی عکس با استفاده از برخی از رویکردهای ایستا ارائه کرده ایم. با این وجود ، باید کمی مرزها را جلو برد و از تکنیک های مدرن بیشترین بهره را برد.

 

اگر می خواهید متن را روی تصویر وب سایت خود قرار دهید ، وقت آن است که از برخی ایده های مبتکرانه بهره مند شوید. بیشتر از این ، حوزه طراحی وب شما را به این کار ترغیب می کند تا با اجرای مداوم چیزهای عجیب در این زمینه ، این کار را انجام دهید. بیایید چندین روش باورنکردنی و در عین حال آزمایش شده با زمان با استفاده از راه حل های پویا را با استفاده از یک تصویر در نظر بگیریم.

 

15. ادویه را با جلوه Parallax جلوه دهید

تصویر جلوه اختلاف منظر

اثر پارالاکس یکی از آن تکنیک هایی است که علی رغم اینکه از دیرباز در کنار ما بود ، اما به راحتی آن فاکتور واو مطلوب را تولید می کند. زنده کردن آن نسبتاً آسان است. بنابراین ، مواردی وجود داشت که به شدت مورد استفاده قرار می گرفت. با این حال ، این زمان ها گذشته است و امروزه اثر اختلاف منظر یکی از دارایی های قابل اعتماد در مجموعه ابزار توسعه دهنده است که ممکن است هر طرحی را تازه کند.

 

ویژگی اصلی اثر اختلاف منظر این است که با ایجاد یک توهم از عمق ، حس زیبایی از بعد سه بعدی را به یک طراحی می بخشد.

 

در واقع ، اثر اختلاف منظر مربوط به ایجاد عناصر صحنه با سرعت های مختلف است. به عنوان یک قاعده ، پس زمینه ثابت است یا با کمترین سرعت حرکت می کند ، در حالی که عناصر در پیش زمینه سریعتر حرکت می کنند ، اما هنوز هم ، سرعت هرکدام متفاوت است. بنابراین ، تمام جنبه های صحنه دوز توجه بیننده را به خود اختصاص می دهند.

 

Firewatch کمپو سانتو را در نظر بگیرید. این تیم با استفاده از نه یک یا دو بلکه شش لایه از تصاویر ، کاملاً چشمگیر بوده است. در نتیجه ، می توانید از مناظر زیبا با تغییر طرح بندی که متن بر روی تصویر به طور طبیعی موقعیت مرکزی را اشغال می کند ، لذت ببرید.

 

16- قوانین دیدگاه را اجرا کنید

قوانین چشم انداز را اجرا کنید

همراه با اثر اختلاف منظر ، یک روش ساده و در عین حال موثر دیگر نیز برای ایجاد توهم عمق وجود دارد - یعنی استفاده از قواعد دیدگاه. در حالی که ترفند قبلی برای پیدایش زیبایی خود به پیمایش نیاز دارد ، اما این حرکت فقط به حرکت منظم از مکان نما ماوس نیاز دارد. و این حرکات می توانند در هر نقطه از صفحه انجام شوند.

 

بنابراین ، از آنجا که کاربران مجبور نیستند اقدامات بیشتری انجام دهند تا اثر را ببینند ، بسیار مفیدتر است. تنها کاری که آنها باید انجام دهند این است که فقط مکان نما را به همراه صفحه حرکت دهند و این همیشه اتفاق می افتد.

 

این روش باعث می شود تا تایپوگرافی روی عکس با انحراف در لبه های آن و کمی چرخش صفحه به سمت موقعیت مکان نما ماوس چرخانده شود.

 

TEDx ToughlaqRd را به عنوان یک نمونه نماینده رویکرد موفقیت پذیر در نظر بگیرید. در اینجا تیم با ایده حتی جلوتر رفته است. معامله این است که آنها عنوان را به چندین لایه تقسیم کرده اند تا بر روی قسمت مرکزی تأکید کنند. به حرکت کل بلوک محتوا توجه کنید: بسیار صاف و بی نقص است

گرایش های طراحی وب

تاریخ : شنبه 29 شهریور 1399 زمان : 11:13 | بازدید : 101
نویسنده : pishro | لینک ثابت | نظرات (0)

 

ما در حال حاضر شروع به دیدن برخی از عناصر طراحی کرده ایم که در سال 2020 داغ خواهند شد (و شاید فراتر از آن). بیشتر این موضوعات پرطرفدار طراحی وب ، ادامه مواردی است که در پروژه های طراحی ایجاد شده اند - شیب بیشتر ، تایپوگرافی قانون شکن ، و مینیمالیسم فراوان.

 

اما روندهایی نیز وجود دارند که در حال ظهور هستند ، از جمله طرح هایی که دارای "حالت های تاریک" ، رابط های بیشتری با عناصر صوتی و فشار زیادی برای تصاویر و عناصر سه بعدی هستند.

 

درباره روندهای قبلی بیشتر بخوانید:

 

همچنین ، توصیه می کنیم روند طراحی ایمیل را برای سال 2020 بخوانید.

 

در اینجا نگاهی به طراحی وب و روند رابط کاربری برای سال 2020 می اندازیم. (اطمینان حاصل کنید که هر وب سایت را کلیک کرده و بررسی کنید تا بهترین احساس در مورد این روند را داشته باشید.)

 

ایمیل ساز قالب آنلاین

با کارت پستال می توانید بدون مهارت برنامه نویسی به صورت آنلاین الگوهای ایمیل را ایجاد و ویرایش کنید! شامل بیش از 100 جز components برای کمک به شما در ایجاد الگوهای ایمیل سفارشی سریعتر از گذشته.

 

فهرست مطالب پنهان

طراحی وب و روند UI برای دنبال کردن در سال 2020

مینیمالیسم + فضای سفید

طراحی "حالت تاریک"

شکستن قوانین تایپوگرافی

تصاویر هنری

تلفیق تصویرگری و واقع گرایی

انیمیشن مایع

3D همه چیز

تجربیات کاربر صوتی

لایه هایی که با هم همپوشانی دارند

شیب های تغییر رنگ

پیمایش ساده

طراحی وب و روند UI برای دنبال کردن در سال 2020

مینیمالیسم + فضای سفید

11 روند برتر طراحی وب و رابط کاربری برای سال 2020

روند طراحی وب 2020

مینیمالیسم یکی از آن گرایش های کلاسیک طراحی است که فقط ادامه می یابد. (می توانید آن را Energizer Bunny از گرایش های طراحی بنامید.)

 

بهترین نکته در مورد این روند طراحی این است که اگرچه همچنان قوی باقی بماند ، اما به تکامل خود ادامه می دهد. مینیمالیسم در سال 2020 با فضای وسیعی از فضای سفید مشخص شده است. و نه همیشه در مکانی که انتظار دارید.

 

در حالی که Whiteboard سبک مینیمالیستی کلاسیک تری دارد - شاید حتی مینیمالیستی Uber - Soldo از مینیمالیسم جدید به زیبایی استفاده می کند. عکس ساده تقریباً سفید است و روی پس زمینه سفید با فضای سفید نامتقارن قرار دارد تا به شما کمک کند کاربران را از طریق محتوا پایین بکشد.

 

هر دو مثال نشان می دهد که چرا مینیمالیسم کار می کند: ظریف ، زیبا و قابل درک هستند (باعث می شود بسیار قابل استفاده باشند).

 

طراحی "حالت تاریک"

روند "حالت تاریک" در طراحی

طراحی حالت تاریک

با توجه به اینکه بسیاری از کاربران "حالت تاریک" را در برنامه ها و مواردی مانند ایمیل انتخاب می کنند ، جای تعجب نیست که وب سایت های بیشتری نیز طرح هایی با زیبایی تاریک ایجاد می کنند. (کاربران گفته اند که می خواهند و از آن استفاده می کنند ، بنابراین طراحان تحویل می دهند.)

 

آنچه باعث زیبایی این طرح های حالت تاریک می شود - و احتمالاً دلیل روند آن - این است که رابط های تاریک با عناصر برجسته روشن و تایپوگرافی آسان خوانده می شوند تا اطمینان حاصل شود که طراحی قابل خواندن است.

 

CanneSeries این کار را با رنگ های لهجه تقریباً نئونی و انیمیشن با حروف برجسته انجام می دهد ، در حالی که Davenport از حروف سفید و یک رنگ طلای زیبا برای فراخوانی اقدام و سایر عناصر قابل کلیک استفاده می کند.

 

شکستن قوانین تایپوگرافی

شکستن قوانین تایپوگرافی

تایپوگرافی در سال 2020

این سالی است که طراحان در تلاشند همه قوانین سنتی تایپوگرافی را نقض کنند. (چرا کمی عصیان نمی کنیم؟)

 

با سازندگان آنلاین ما وب سایت ایجاد کنید

با برنامه راه اندازی و اسلایدها می توانید وب سایت های نامحدودی را با استفاده از ویرایشگر وب سایت آنلاین که شامل عناصر ، الگوها و تم های آماده و کدگذاری شده است ، ایجاد کنید.

 

 

نکته کلیدی در استفاده از این روند طراحی این است که حتی در هنگام شکستن قوانین نوع - فاصله فرد ، اندازه یا حتی فاصله یا شکست خطوط - کاربر هنوز هم باید آنچه شما می خواهید بگویید. معمولاً تایپوگرافی در این سبک بیشتر یک عنصر هنری است و کمتر اطلاعاتی است.

 

J Powers Events قوانینی را به شکلی نقض می کند که خوانایی را با یک عنوان اصلی که به فضای پس زمینه و یک تصویر پیش زمینه می گذرد ، آسیب نرساند. آنچه در اینجا بسیار جالب است این است که نوع با قرار دادن رنگ تغییر می کند و یک اثر لایه ایجاد می کند. در این طرح همچنین از یک عنصر متن گرد بین عناصر پس زمینه برای اتصال فضاها استفاده شده است.

 

Makers & Dreamers تایپوگرافی را ورق می زند ، گپ می زند ، و پیچ و تاب می زند به گونه ای که فکر نمی کنید امتحان کنید. به لطف انتخاب های ساده کار و یک طراحی کلی تمیز ، کلمات هنوز به نوعی قابل خواندن هستند و طرح کنار هم قرار می گیرد.

رنگ را اضافه کنید

تاریخ : شنبه 29 شهریور 1399 زمان : 11:11 | بازدید : 27
نویسنده : pishro | لینک ثابت | نظرات (0)

 

 

وقتی مطمئن نیستید که چه چیزی موثر است ، بزرگ بودن را در نظر بگیرید. این مورد هم در مورد تصویر صدق می کند - آن را بزرگتر از زندگی می کند - و هم نوع آن. عنصر اندازه توجه کاربر را به خود جلب می کند و با استفاده از یک عنصر بزرگ می تواند ایجاد مقیاس با متن و تصویر را آسان کند.

 

استفاده از تصاویر بزرگ ، مانند دانه های قهوه در بالا ، می تواند به تفاوت سایه و کنتراست کمک کند. استفاده از متن بزرگ می تواند وزن کافی را به حروف اضافه کند ، جایی که تقریباً در برابر هر تصویر قابل خواندن به نظر می رسد.

 

8. رنگ را اضافه کنید

بند انگشتان

 

در حال حرکت

 

افزودن رنگی از رنگ همچنین می تواند علاقه بصری به تصویر اضافه کند. سایت های فوق دو رویکرد کاملاً متفاوت را در پیش می گیرند - یکی برای برجسته سازی کلمات خاصی از رنگ متضادی که در تصویر دیده نمی شود استفاده می کند ، در حالی که دیگری از لحنی است که آینه تصویر است. هر دو روش می توانند به همان اندازه موثر باشند.

 

9. از Color Cast استفاده کنید

شکل برنده

 

brandv

 

تاثیری که محبوبیت بیشتری پیدا کرده است استفاده از ریختن رنگ روی تصاویر برای امکان قرار دادن متن است. اگرچه این می تواند یک اثر روی حیله و تزویر باشد ، اما می تواند یک طراحی خیره کننده را ایجاد کند.

 

رنگی را انتخاب کنید که علاقه بصری بالایی داشته باشد. تعادل در ایجاد شفافیت رنگ روکش به اندازه کافی برای نشان دادن تصویر است ، اما نه آنقدر شفاف که خواندن متن به سختی انجام می شود. ممکن است لازم باشد قبل از تسلط بر این ترفند ، چندین گزینه رنگ و عکس را آزمایش کنید. مطمئن نیستید از چه رنگی استفاده کنید؟ با یک روکش مربوط به رنگ های برند خود شروع کنید.

 

10. ساده بروید

سا

 

کوهن

 

توصیه طراحی آزمایش شده با زمان "ساده نگه دارید" در مورد متن و تصاویر نیز صدق می کند. شما واقعاً می خواهید مردم هم عکس و هم کلمات را ببینند. استفاده از ترفندهای زیاد می تواند نتیجه عکس داشته باشد.

 

11. یک تصویر را به سمت کناری تغییر دهید

از متن روی یک تصویر استفاده کنید

تایپوگرافی روی عکس

وقتی تایپوگرافی را روی عکس قرار می دهید ، دقیقاً به این معنی نیست که عکس باید کاملاً محتوای اصلی آن باشد. شما آزاد هستید که با پس زمینه بازی کنید تا یک نقطه کانونی روی محتوا ایجاد کنید. برای این کار می توانید کمی تصویر را به راحتی تغییر دهید. می توانید آن را به سمت پایین یا سمت چپ یا راست حرکت دهید.

 

مواردی که باید به آنها توجه کرد ، کنتراست ، اندازه و سبک شکل حروف است. معامله این است که ، در این مورد خاص ، متن روی تصویر با خوانایی مشکلاتی خواهد داشت ، زیرا یکنواختی در پس زمینه وجود ندارد.

 

بنابراین ، وظیفه شما این است که تمام مشکلات احتمالی را برطرف کرده و کنتراست بهینه را در اختیار کاربران قرار دهید. این بدان معناست که اندازه حروف و همچنین سبک باید زیبایی شناسی کافی ایجاد کند تا بدون زحمت قابل درک باشد.

 

ایوان توما را در نظر بگیرید. در وب سایت ، می توانید متن روی تصویر را مشاهده کنید که در آن دومی کمی به پایین تغییر مکان داده است. به لطف چنین وضعی ، بالای متن دارای پس زمینه تک رنگ محکم است. در نتیجه ، به سادگی می درخشد.

 

با این حال ، یک نقص کوچک وجود دارد. از آنجا که تیم فرم های حروف ظریف و ظریف را برای مطابقت با فضای مجلل کلی رابط انتخاب کرده است ، عنوان دوم عنوان بیش از حد با تصویر ترکیب می شود. این یکی از شرایطی است که برای رسیدن به کنتراست مناسب باید با وزن و سبک بازی کنید.

 

12. بیرون از جعبه فکر کنید

تغییر تصاویر پس زمینه

انتقال تصاویر پس زمینه به کنار یک ترفند مدرن و یک روند عظیم است. با این حال ، وقتی می توانید تایپوگرافی را روی عکس قرار دهید تا پروژه به روزتر به نظر برسد ، می توانید راه حل دیگری را اتخاذ کنید ، یعنی فکر کردن به معنای واقعی و مجازی.

 

این مفهوم به معنای گسترش مرزهای بصری و بیرون راندن محتوا از پس زمینه است. شما باید دو کار اساسی انجام دهید: اول ، عنوان را بکشید. دوم ، تصویر را در پشت باریک کنید ، در نتیجه شکاف های زیادی در اطراف محیط ایجاد کنید.

 

به این ترتیب متن روی تصویر نسبت به سایر عناصر موجود در صحنه بسیار نزدیکتر به شما احساس می شود. علاوه بر این ، تصویر برای تزئینات مفید است ، در حالی که یک عنوان برای اهداف آموزنده است. این ترفند لایه بندی لخت نیز باعث می شود تا عمق لمس نامحسوس شود

ایمیل ساز قالب آنلاین

تاریخ : شنبه 29 شهریور 1399 زمان : 11:10 | بازدید : 85
نویسنده : pishro | لینک ثابت | نظرات (0)

 

 

متن برای موفقیت لازم قابل خواندن است. مطمئن شوید که رنگ متن به اندازه کافی متفاوت باشد تا در ترکیب با عکس دیده شود. اگر عکسی با پس زمینه تیره دارید ، متن سفید (یا رنگ روشن) را انتخاب کنید. اگر عکس شما پس زمینه روشن دارد ، با یک نوع درمان تیره رنگ روبرو شوید.

 

کنتراست همچنین می تواند به اندازه متن در رابطه با آنچه در تصویر اتفاق می افتد اشاره کند. حروف باید با تصویر کار کند (و نه مخالف). به عنوان مثال در وب سایت Pack بالا ، تصویر بزرگ و پررنگ است در حالی که نوع آن نازک و سبک است. عناصر با هم کار می کنند اما حاوی عنصر کنتراست هستند.

 

ایمیل ساز قالب آنلاین

با کارت پستال می توانید بدون مهارت برنامه نویسی به صورت آنلاین الگوهای ایمیل را ایجاد و ویرایش کنید! شامل بیش از 100 جز components برای کمک به شما در ایجاد الگوهای ایمیل سفارشی سریعتر از گذشته.

 

2. متن را بخشی از تصویر کنید

mmd

 

نان تست

 

گاهی اوقات فقط کار می کند که متن به بخشی از تصویری که با آن کار می کنید تبدیل شود - یا باشد. دستیابی به این امر دشوار است و فقط در موارد محدودی م worksثر است. برای کار با آن یا به یک تصویر و کلمه ساده احتیاج دارید ، مانند روش درمانی مک لارن در بالا ، یا تصویری که با متن در آن گرفته شده است.

 

3. جریان بصری را دنبال کنید

هوگان

 

اسمیت

 

کار با جریان بصری یک تصویر یکی از مهمترین نکات در مورد کار با متن و عکس است. برای جا دادن در قسمتهای منطقی تصویر به کلمات نیاز دارید. و لطفاً مراقب باشید متن را روی قسمتهای مهم تصویر ، مانند اقدام اصلی در عکس ، چهره ها یا محصولی که می خواهید به نمایش بگذارید ، قرار ندهید.

 

از نظر جریان بصری ، به دنبال فضاهایی برای متن بگردید که سوژه های تصویر در آن به نظر برسند. هر دو مثال در مورد شما را از زبان بدن یا چشم شخصی که در عکس است به متن منتقل می کنید. جریان هر یک از نقاط است.

 

4. تصویر را تار کنید

موقعیت مناسب، جایگاه

 

با سازندگان آنلاین ما وب سایت ایجاد کنید

با برنامه راه اندازی و اسلایدها می توانید وب سایت های نامحدودی را با استفاده از ویرایشگر وب سایت آنلاین که شامل عناصر ، الگوها و تم های آماده و کدگذاری شده است ، ایجاد کنید.

 

 

وال موبایل

 

یکی از ساده ترین ابزاری که می توانید در کیت خود داشته باشید ، امکان تاری شدن بخشی از تصویر است. افزودن کمی تاری به پس زمینه تصویر با نرم افزاری مانند Adobe Photoshop می تواند به برجسته شدن متن شما کمک کند. Blur همچنین می تواند تمرکز را به مفهوم کلی شما اضافه کند ، مانند وب سایت Wallmob در بالا. Blur محصول و متن واقعی را برای کاربران سایت بیشتر تمرکز می کند.

 

5. متن را در یک جعبه قرار دهید

سنگ مرمر

 

سقوط

 

وقتی عکس ها حاوی مقدار زیادی رنگ یا تفاوت بین قسمتهای روشن و تاریک هستند ، قرار دادن متن در داخل قاب دیگر واقعاً می تواند آن را برجسته کند.

 

یک شکل انتخاب کنید - می توانید یک مستطیل و دایره در بالا ببینید - که با گزینه های کلمه و تصویر شما کار می کند. سپس به دنبال رنگی برای جعبه بگردید که کنتراست کافی برای نشان دادن حروف را فراهم کند. استفاده از یک فریم با کمی شفافیت را برای احساس ملایم تری که به شما امکان می دهد تصویر را نشان دهد ، در نظر بگیرید.

 

6. متن را به پس زمینه اضافه کنید

مربع

 

حصیری

 

یکی از بهترین "ترفندهای" موجود این است که متن را به جای پیش زمینه در قسمت پس زمینه تصویر قرار دهید. به طور معمول پس زمینه ها هنگام قرار دادن متن کمتر شلوغ هستند و کار با آنها آسان تر است. پس زمینه ها نیز غالباً یک رنگ هستند و باعث می شود محلی برای تشخیص رنگ متن و حتی خواندن آن راحت تر باشد.

 

نتیجه نهایی یک مکان طبیعی است که به ترفندها یا تغییراتی در عکس اصلی احتیاج ندارد. برای قرار دادن متن که همچنین عنصری از عمق به تصویر اضافه می کند ، با جلوه های سایه ای ظریف مانند سایت Caitlin Wicker در بالا بازی کنید.